چهارمحال و بختیاری

برپایی نمایشگاه اسوه استانی بسیج در شهرکرد

برپایی نمایشگاه اسوه استانی بسیج در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری برگزیده استان چهارمحال وبختیاری ، با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و جمعی از مسئولین، نمایشگاه اسوه استانی بسیج در آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیها افتتاح شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در حاشیه افتتاح این نمایشگاه، گفت: آنچه در این نمایشگاه شاهد بودیم، به لطف الهی حاکی از حضور فعال بسیج و پایگاه های بسیج در عرصه است. چه عرصه های فرهنگی که الحمدلله کارهای خوبی کرده اند و چه در عرصه اقتصادی، تولید، اشتغال که ما الان بعضی از تولیداتشان را اینجا می بینیم و جاهایی که اصلا انتظار نمی رود، کارهای بسیار قابل توجهی انجام داده اند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به فعالیت های بسیج در زمینه صنایع خانگی، ایجاد تسهیلات برای مردم و ساخت مسکن محرومین افزود: انواع خدماتی که دستگاه ها باید ارائه دهند، الحمدالله بسیجیان ارائه می دهند.

وی تصریح کرد: واقعا بسیج در دل سپاه یک مجموعه درخشنده، فعال و بالنده است که انسان هرچه مشاهده می کند، سرزندگی و تلاش است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام هم درباره افتتاح این نماشگاه گفت: پنجمین نمایشگاه استانی اسوه بسیج به مدت ۳روز در محل امامزادگان دومعصوم سلام الله علیها شهرکرد دایر شده که از مجموع پایگاه های مقاومت بسیج استان، ۲۴ پایگاه بسیج برادران و خواهران از شهرستان های مختلف موفق به حضور شده اند و با نظر کارشناسان سپاه استان رده های برتر کشوری انتخاب و معرفی می شوند.

سردار علی محمد اکبری با اشاره به فعالیت ۱۱قرارگاه طرح اعتلای بسیج در استان، اظهار کرد: شاهد فعالیت های بسیجیان در عرصه های مختلف تحت فرماندهی ۱۱ قرارگاه با رویکرد مردم یاری، مردم داری و مردم نوازی هستیم که اقدامات ارزشمندی در حوزه های دفاعی امنیتی، سازندگی، اقتصاد مقاومتی، تعلیم و تربیت، فرهنگی و فضای مجازی و … انجام داده اند.

وی گفت: دوره های گذشته تعدادی از پایگاه های مقاومت بسیج استان ما جزء رده های برتر کشوری بودند و با پیشرفت چشمگیری که در این نمایشگاه شاهد هستیم، ان شاءالله رده های برتر کشوری هم امسال خواهیم داشت.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام هم از برگزاری سه مرحله جشنواره و نمایشگاه پایگاه اسوه در سطح حوزه ای، ناحیه ای و استانی طی سالجاری خبرداد و گفت: این جشنواره ها و نمایشگاه با حضور ۲۴ پایگاه اسوه استانی با هدف احیاء و به ظرفیت رساندن پایگاه های مقاوم بسیج با رویکرد مسجد محوری برگزار شده است.

آقای طاهری افزود: ایجاد رقابت سالم بین پایگاه های مقاومت بسیج، ترویج استعدادها و الگوگیری و الگوپردازی از اهداف نمایشگاه اسوه بسیج می باشد.

وی خاطرنشان کرد: مهم ترین هدف از این نمایشگاه اسوه استانی، بحث ارائه دستاوردهای بسیجیان در قالب ۱۱ قرارگاه با محوریت قرارگاه محله اسلامی است که در زمینه های دفاعی امنیتی، محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی، فضای مجازی، قرارگاه تشکیل و تحقق بسیج و … کلیه فعالیت ها و برنامه های بسیجیان را به منصه ظهور گذاشته است.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا