کردستان

برپایی نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا در کردستان

برپایی نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا در کردستان

به گزارش خبرگزاری برگزیده در سنندج، طه سمیعی معاون امور بازرگانی توسعه و تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ۲۲ لغایت ۳۱ شهریور نمایشگاه پاییزه به مناسبت بازگشایی مدارس در سطح استان کردستان برپا شده است.

معاون امور بازرگانی توسعه و تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: تعداد غرفه های دایر شده در نمایشگاه ۸۴ غرفه و تعداد شرکت های مشارکت کننده از استان کردستان ۶۹ غرفه است.

سمیعی بیان کرد: تعداد شرکت های مشارکت کننده خارج از کردستان نیز ۱۵ غرفه از ۷ استان تهران، اصفهان، ایلام، همدان، کرمانشاه، آذربایجان غربی و زنجان است.

وی یادآور شد: ۱۸ غرفه نوشت افزار، ۸ غرفه پوشاک، ۹ غرفه کیف و کفش، ۱۶ غرفه مواد شوینده، ۱۵ غرفه شیرینی و شکلات و خشکبار، ۵ غرفه مرغ، گوشت و ماهی و ۱۳ غرفه متفرقه هم داریم.

معاون امور بازرگانی توسعه و تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به این مطلب که در صورت نیاز مدت زمان برپایی نمایشگاه تمدید می شود، ادامه داد: در این مدت زمان در شهرستان‌ها نیز نمایشگاه پاییزه برگزار می‌شود و حداقل تخفیف ۱۰ درصدی در نظر گرفته شده تا زمینه رفاه شهروندان فراهم شود.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا