Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه هفته بسیج دانش‌آموزی در کردستان - خبرگزاری برگزیده های ایران
کردستان

برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه هفته بسیج دانش‌آموزی در کردستان

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از سنندج، سعید شعبانی ظهر امروز در نشست خبری اعلام برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در استان کردستان، اظهار داشت: یکی از برکات انقلاب اسلامی، میدان دادن به جوانان و نوجوانان و بخصوص دانش‌آموزان بود که در مقطع دفاع مقدس و سایر مقاطع انقلاب از این ظرفیت‌ها استفاده شد.

به گفته وی، شهیدان باکری‌های، خرازی‌ها و سایر شهدای جوان و نوجوان نتیجه میدان دادن امام راحل و سایر مسوولان به جوانان و نوجوانان بود که در دفاع مقدس نقش‌آفرینی کردند و امتحان خود را پس دادند و تجربه خوبی برای سازندگی کشور کسب کردند.

شعبانی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان در دفاع مقدس با برخورداری از بصیرت لازم  برگ زرینی را خلق کردند که ۳۶ هزار شهید بسیجی دانش‌آموز در سنین ۱۴ سال و بیشتر بیانگر زیربار ظلم و ستم نرفتن جوانان و نوجوانان کشور است که اجازه ندادند ذره‌ای از خاک کشور به دشمن واگذار شود و اکنون نیز آمادگی فدای جان خود برای دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن دارند.

وی افزود: هر اندازه هم از دفاع مقدس دور می‌شویم بازهم جوانان و نوجوانان با تاسی از همسن‌وسال‌های خود در دوران دفاع مقدس از کشور دفاع خواهند کرد هر چند نمونه بارز آن را در مقابله با داعش و گروه‌های تروریستی می‌بینیم.

در گام دوم انقلاب با بیانیه گام دوم مواجه هستیم که بحث توجه به جوانان و نوجوانان و دانش‌آموزان و دانشجویان پررنگ است و امروز اینها وظیفه خود را بر اساس این بیانیه ادا خواهند کرد که دستیابی به قله‌های علم و پیشرفت مصداق بارز نقش‌آفرینی جوانان در گام دوم انقلاب است.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: امروز جوانان و نوجوانان و دانش‌آموزان باید به دنبال کسب قله‌های علم باشند که از مشکلات رهایی یابیم و ماموریت‌های خود را بر اساس تمدن نوین اسلامی پیش ببریم.

وی عنوان کرد: یکی از نقشه‌های دشمن برای جوانان در این جنگ نرم نابرابر این است که یاس و ناامیدی را در بدنه این قشر جاری و ساری کند لذا نیاز است همه جوانان و نوجوانان با نگاه به گذشته، وضعیت موجود کشور را علی‌رغم همه دشمنی‌ها مقایسه کنند و برای رسیدن به اهداف بلند انقلاب تلاش کنند.

وی در ادامه به هفته بسیج دانش‌آموزان و برنامه‌های سپاه بیت‌المقدس کردستان در این هفته اشاره کرد و گفت: هفته بسیج دانش‌آموزی امسال با عنوان “نوجوان انقلابی، پیشگامان گام دوم انقلاب” نامگذاری شده است.

به گفته وی، در شرایط شکننده کرونایی یکسری از برنامه‌ها در فضای مجازی و شبکه شاد دنبال می‌شود.

شعبانی خاطرنشان کرد: بیش از ۲۰۰ برنامه در سطح در سطح بیش از ۸۰۰ واحد و ۱۹ حوزه دانش‌آموزی استان برگزار می‌شود.

وی تقدیر از دانش‌آموزان برتر و نمونه کنکور، برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز، رونمایی از تمثال شهید رضا خدامرادپور شهید شاخص دانش‌آموزی استان، غبارروبی مزار شهدا، توزیع ۲۶۰۰ بسته معیشتی برای  خانوارهای بی‌بضاعت، ۸۰۰ بسته لوازم‌التحریر، ۵۰ عدد تبلت به ارزش ۱۲۵ میلیون تومان، حضور دانش‌آموزان در نماز جمعه، کوهنوردی و پیاده‌روی دانش‌آموزان بسیجی، دیدار با نماینده ولی فقیه و استاندار، نواختن زنگ استکبارستیزی در مدارس باز و حضور و اجتماع بسیجیان در روز ۱۳ آبان را از برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در کروستان برشمرد.

شعبانی یادآوری کرد: اجرای پویش‌های نوجوان پلاس برای ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی، و دنیای بدون استکبار و بدون امریکا و برگزاری مسابقات پیامکی در صداوسیما نیز در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا