چهارمحال و بختیاری

برگزاری جشنواره مالک اشتر و اسوه بسیج در سپاه چهارمحال و بختیاری

برگزاری جشنواره مالک اشتر و اسوه بسیج در سپاه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان چهارمحال وبختیاری، دوازدهمین جشنواره مالک اشتر و چهارمین جشنواره استانی اسوه بسیج در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در این جشنواره با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و اعیاد شعبانیه، گفت: جشنواره مالک اشتر امسال با شعار «تکوین و تکامل قدرت سپاه» برگزار شد.

سردار علی محمد اکبری، افزود: این جشنواره منسوب به چهره درخشان و نامدار شهید بزرگ صدر اسلام و یاور بصیر، شجاع، فداکار و مخلص حضرت امیرالمؤمنین یعنی مالک اشتر است.

وی گفت: جشنواره مالک اشتر نمادی از تکریم فرماندهان و مدیران پرتلاش است که عمر خود را وقف پاسداری از اسلام و جهاد در راه خدا کرده اند و به صورت مؤثر و همه جانبه در پیشروندگی و پیشرانی انقلاب اسلامی در حیطه مسئولین خود گام برداشتند.

سردار اکبری با اشاره به برخی از خصوصیات مالک اشتر، خاطرنشان کرد: بصیرت، شجاعت، آمادگی برای رزم، ولایتمداری محض، از ویژگی های بارز و برجسته مالک اشتر می باشد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، اطاعت پذیری از سلسله مراتب و آمادگی رزم انفرادی و یگانی را از عوامل موفقیت در اجرای مأموریت های محوله برشمرد و گفت: انتقال تجربیات و عوامل موفقیت از برگزیدگان به دیگر افراد و رده ها، از اهداف جشنواره مالک اشتر در سپاه و جشنواره اسوه در بسیج است.

سردار اکبری، تصریح کرد: این جشنواره ها باعث مشخص شدن جایگاه رده های سپاه و بسیج در بین سپاه های استانی و رده های همتراز می شود و پیامدسنجی عملکردها از دیگر اهداف جشنواره به شمار می رود.

وی در پایان از زحمات کارکنان سپاه و بسیج و گروه های جهادی در یکساله گذشته و همچنین کمک رسانی گروه های جهادی و سپاه های استانی دیگر به مردم گرفتار در برف استان چهارمحال و بختیاری طی ایام اخیر تشکر کرد.

در این مراسم با اهدای لوح از ۱۰۰ برگزیده دوازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه و چهارمین جشنواره استانی اسوه بسیج تجلیل شد.

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا