مازندران

برگزاری جشن ازدواج برای ۱۱۰ زوج جوان در سپاه کربلا

به گزارش برگزیده های ایران از شهرستان ساری، به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و میلاد باسعادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق علیه السلام آئین جشن عقد و ازدواج آسان ۱۱۰ زوج جوان، به همت مرکز فرهنگی خانواده سپاه کربلا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه استان برگزار شد.

 در این آئین، در راستای ایجاد انگیزه و ترویج فرهنگ فرزندآوری از تعدادی از خانواده های کارکنان نهاد سپاه که دارای ۴ فرزند و یا بیشتر بودند تقدیر به عمل آمد و همچنین از زوج های جوانی که با مهریه‌های کم پیوند آسمانی خود را آغاز کردند نیز قدردانی شد.

مهاجر معاون اجرایی سپاه‌ کربلا  در حاشیه آئین جشن ازدواج آسان ۱۱۰ زوج مازندرانی اظهار کرد: توصیه دین اسلام ازدواج است و مطمئنا وظیفه‌ای بر دوش دستگاه‌ها است که زمینه ازدواج جوان‌های مجموعه خود را فراهم کنند.

وی افزود: سپاه کربلا هم امروز توانست برنامه‌ای ترتیب دهد تا تکریمی داشته باشد و جشنی را با حضور ۱۱۰ خانواده و زوج برگزار کند.

معاون اجرایی سپاه کربلا خاطرنشان کرد: سپاه سعی کرده تا در این زمینه پیش قدم باشد تا جوانان برای شروع زندگی ترغیب شوند.

رخشنده مسؤول مرکز فرهنگی خانواده سپاه کربلا نیز در حاشیه این آئین بیان کرد: مرکز فرهنگی خانواده سپاه کربلا این افتخار را دارد تا در ایام میلاد نبی اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، سالروز ازدواج ویژه ۱۱۰ زوج فرزندان و همکاران را با هدف ترویج و تبلیغ ازدواج آسان و همچنین تشکیل و تحکیم بنیان خانواده برگزار کند.

 

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ح


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا