کردستان

برگزاری جشن‌ بزرگ امت محمد(ص) در سنندج

برگزاری جشن‌ بزرگ امت محمد(ص) در سنندج

به گزارش خبرگزاری برگزیده از سنندج، پویا محمدی مسئول کانون سروش آسمان در استان کردستان، در نشست خبری تشکل‌های فرهنگی مردمی با اصحاب رسانه در مورد برگزاری جشن‌ بزرگ امت احمد، اظهار کرد: در سال روز میلاد با سعادت رسول الله(ص) و در راستای ایجاد وحدت برنامه فرهنگی در روز جمعه هفت مهرماه سال جاری ساعت ۱۶ عصر تا ۲۳ شب با حضور هنرمندان کشوری و استانی و ویژه برنامه ای برای کودکان در پیاده راه فردوسی شهر سنندج برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ۸۰ الی ۱۰۰ موکب فرهنگی، آموزشی و سلامت در پیاده راه فردوسی برپا می‌شود، افزود: ۱۰۰ هزار لقمه غذا گرم و ۱۰۰ هزار شربت و شیرینی در این مراسم توزیع خواهد شد.

مسئول کانون سروش آسمان در استان کردستان، با بیان اینکه در این مراسم غرفه های فرهنگی و آموزشی برای کودکان دایر است، تصریح کرد: این برنامه به صورت زنده در شبکه کردستان بخش خواهد شد.

محمدی خاطرنشان کرد: امسال این مراسم به حرمت میلاد با سعادت رسول الله(ص) استانی برگزار خواهد شد امیدواریم این جشن بزرگ در سال های آینده به صورت کشوری در کردستان برگزار شود.

لازم به ذکر است شرکت در جشن برای عموم مردم آزاد است و مردم می توانند با خیال آسوده خودروهای خود را پارکنیک شهید نمکی به صورت رایگان پارک کنند.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا