مازندران

برگزاری دوره «تربیت مربی امداد و کمک‌های اولیه» در هلال احمر مازندران

برگزاری دوره «تربیت مربی امداد و کمک‌های اولیه» در هلال احمر مازندران

به گزارش برگزیده از مازندران، غلام علی فخاری از برگزاری دوره «تربیت مربی امداد و کمک‌های اولیه» در استان خبر داد و گفت: دوره آموزشی تربیت مربی کمک های اولیه با حضور ۶۰ نفر از واجدین شرایط در اردوگاه بادله ساری به مدت یک هفته در حال برگزاری است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مازندران عصر امروز با حضور در جمع مربیان شرکت کننده در دوره با اشاره به ضرورت فراگیری آموزش امداد و کمک های اولیه در سطح جامعه گفت: آموزش امداد و کمک های اولیه، پایه اولیه و بنیادین سایر آموزشهای امدادی است و باید برای ارائه آموزش های کیفی و کاربردی به فراگیران این گونه دوره‌ها، برنامه ریزی لازم صورت پذیرد.

فخاری ادامه داد: برگزاری این دوره با هدف یکسان سازی سطح دانش و آگاهی مربیان و ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و همچنین تأمین و تقویت کادر مربیان معاونت آموزش و پژوهش صورت گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران با اشاره به ضرورت بکارگیری مربیان آموزش دیده و زبده در جهت تحقق شعار هر خانواده یک امدادگر، افزود: هدف نهایی ما این است که جامعه آماده در برابر مخاطرات داشته باشیم و این زمانی محقق خواهد شد که همه مردم از آموزش‌های مناسب بهره‌مند شوند تا با استمرار این آموزش‌ها تغییر رفتار مردم توام با تاب‌آوری عمومی در کشور نهادینه شود.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا