فارس

برگزاری رزمایش گردان های بیت المقدس در شهرستان کازرون

به گزارش برگزیده های ایران از کازرون، غلامرضا توکل امروز در تشریح رزمایش پیامبر اعظم (ص)  ۱۷گردان های بیت المقدس، اظهار داشت: با توجه به هماهنگی ها و برنامه ریزی صورت گرفته رزمایش گردان های بیت المقدس در منطقه عمومی شهرستان کازرون برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون بیان داشت: تجمع گردان های بسیج با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و با هدف تقویت آمادگی و حفظ انسجام بسیج، تقویت روحیه جهاد و شهادت در بین بسیجیان، بالا بردن توان رزمی، داشتن آمادگی‌های جسمی و رزمی در مقابل نقشه‌های شوم دشمن برگزار می شود.

وی ادامه داد: این رزمایش با نام مقدس پیامبر اعظم(ص) و با حضور گردان های بیت المقدس و کوثر، بسیجیان و مسئولان شهرستان در هفته آینده انجام می شود.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون اظهار داشت: در این رزمایش دو روزه،  دفاع از کوی و برزن باتاکتیک های مربوطه سناریوی اصلی اجرایی این گردان‌ها بوده و بایستی در محدوده جغرافیایی خود دفاع از مباحث ناامنی و شرارت‌ها، دفاع در برابر حملات بیگانگان و مقابله با سرقت‌ها را انجام دهند که همه این موارد در راستای مردمی کردن امنیت پایدار در سطح شهرستان است.

توکل گفت: گردان های بیت‌المقدس، شب و روز و تعطیلی نداشته و در انجام سه ماموریت دفاعی، امنیتی و امدادی آمادگی خدمت مستمر به مردم را دارند.

انتهای پیام/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا