چهارمحال و بختیاری

برگزاری مرحله ۳۳ رزمایش کمک‌های مومنانه در چهارمحال و بختیاری

برگزاری مرحله ۳۳ رزمایش کمک‌های مومنانه در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبر گزاری خبر آنلاین استان چهارمحال وبختیاری، سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) با اشاره به برگزاری مرحله سی و سوم از رزمایش مواسات و کمک های مومنانه در استان چهارمحال و بختیاری، گفت: با ابلاغ فرمانده معظم کل قوا رهبر معظم انقلاب اسلامی طی سه سال گذشته اقدامات بسیار ارزشمندی در حوزه کمک‌های مومنانه در سطح استان انجام شده است.

وی افزود: تاکنون بیش از یک هزار و ۳۱۰ میلیارد تومان از کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم در چهارمحال و بختیاری جمع‌آوری شده و به دست نیازمندان رسیده است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) ادامه داد: کمک‌های ذکر شده در حوزه‌های کمک معیشتی، کمک به نیازمندان و تهیه لوازم التحریر برای دانش‌آموزان در چهارمحال و بختیاری انجام شده است.

سردار اکبری عنوان کرد: مرحله ۳۳ ام از رزمایش کمک‌های مومنانه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) برگزار شد و در همین راستا امروز بیش از ۳ هزار بسته لوازم التحریر تحویل دانش‌آموزان سراسر استان خواهد شد که ارزش ریالی این کمک‌های مومنانه بالغ‌بر دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است.

وی در پایان ضمن قدردانی از خیرانی که در رزمایش کمک‌های مومنانه با سپاه حضرت قمرنبی هاشم (ع) همراهی کردند، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی خانواده‌ها در چهارمحال و بختیاری امکان فراهم کردن ابتدایی‌ترین نیازهای فرزند دانش‌آموز خود را ندارند بنابراین لازم است توجه ویژه‌ای به این قشر شود.

گفتنی است؛ بر اساس اعلام سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام طبق جلسه ای که با نهادهای حمایتی و موسسات خیریه برگزار شده، توزیع کمک های مومنانه و حمایت از دانش آموزان نیازمند در نقاط مختلف استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود تا عدالت در توزیع هم رعایت و از موازی کاری پیشگیری شود.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا