سیستان و بلوچستان

برگزاری همایش نکوداشت نماز در زاهدان

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زاهدان، اولین همایش نکوداشت نماز با حضور سردار الماسی فرمانده تیپ نیروهای مخصوص ۱۱۰ سلمان برگزیده های ایرانی ، مولوی نظیر احمد سلامی  نماینده مردم استان سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان،حجت الاسلام بارانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه قرارگاه قدس و حجت الاسلام باقر بیک ریاست سازمان تبلیغات اسلامی استان و  حجت الاسلام عباس حسن زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۱۱۰ سلمان برگزیده های ایرانی و جمعی از  روحانیون ومولوی ها در این یگان  برگزار شد.

فرمانده تیپ نیروهای مخصوص ۱۱۰ سلمان برگزیده های ایرانی در این مراسم گفت: به گفته ائمه نخستین چیزی که انسان برای آن حسابرسی می شود نماز است که اگر پذیرفته شود سایر اعمال هم پذیرفته می شود که اگر نماز قبول شود بقیه اعمال هم قبول می شود و اگر قبول نشود اعمال  دیگر نیز  رد می شود.

سردار الماسی بر توجه به نماز و اقامه آن در ارگان های مختلف تاکید کرد.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری نیز اظهار کرد: از روز اول انقلاب اسلامی دشمنان در تلاش بودند تا انقلاب را به انحراف بکشانند اما نتوانستند. و تا زمانی که این رزم وبزم وعبادت به موازات هم حرکت کنند این انقلاب شکست نخواهد خورد.

مولوی نظیر احمد سلامی افزود: در قرآن واژه ای که برای نماز به کاررفته اقامه نماز است خواندن نماز با اقامه نماز متفاوت است اگر نماز اقامه شود نقش بسیار موثری در نماز گزار ایجاد می شود همانا نماز باعث دوری از زشتی و پلیدی می شود امروزه ما نماز میخوانیم اما متاسفانه اقامه نماز نداریم که لازم است بیشتر به این موضوع توجه کرد.

رئیس اداره سازمان تبلیغات اسلامی  بیان کرد: برای اینکه شیرینی نماز در دل ما نمایان شود وما با نماز انس بگیریم باید مرتب نماز بخونیم نه اینکه یک روز نماز بخوانیم یک روز نماز نخوانیم.

حجت الاسلام باقر بیک افزود: نماز اگر نماز باشد یقینا نماز گزار رااز زشتی و پلیدی در امان می دارد.

در ادامه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه قرارگاه قدس گفت: تاریخچه نماز نشون میدهد که راه ارتباط و گفت و گو با خدا در همه اندیشه های دینی مسئله نماز بوده است.

حجت الاسلام بارانی بیان کرد: نماز را اول وقت همیشه بخوانیم زیرا بی توجهی به نماز بلای عجیبی است.

در پایان مراسم از ۱۵ نفر فعالین عرصه نماز در یگان ، ۴ نفر برگزیدگان مقاله نویسی و ۱۳نفر از برگزیدگان رشته نقاشی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/۳۱۳۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا