زنجان

برگزاری پر شور سالگرد حاج قاسم در زنجان/سخنرانی سردار «پلارک»

مصطفی دودانگه، سرپرست معاونت فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی(عج) با اشاره به برگزاری بیش از ۶۰۰ برنامه‌ و مراسم در قالب ۷۰ عنوان برنامه به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در استان زنجان اظهار داشت: دوازدهم دی ماه ساعت ۱۸، مراسم بزرگ سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در حسینیه اعظم زنجان با سخنرانی سردار «پلارک» همرزم سپهبد شهید سلیمانی و دستیار ویژه فرمانده نیروی قدس سپاه و رئیس ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت به همراه برپایی موکب، مداحی حاج سید یوسف شبیری و حاج مهدی رسولی، نمایشگاه عکس و نقالی برگزار خواهد شد.

سرپرست معاونت فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان افزود: برنامه‌های متنوعی برای تمام اقشار مختلف تدارک دیده شده که با حضور سخنرانان ملی و هم‌رزمان شهید سلیمانی در زنجان همراه است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند حاج قاسم یک راه، یک مدرسه و یک مکتب است، گفت: مکتب حاج قاسم سلیمانی منطبق بر مکتب انقلاب است و حاج قاسم سلیمانی پرورش یافته مکتب انقلاب و مکتب امام و رهبری است.

دودانگه با بیان اینکه مکتب حاج قاسم سلیمانی تبلور مکتب و نهضت عاشورا است، تصریح کرد: بنابراین اگر از مکتب حاج قاسم سلیمانی صحبت می‌کنیم در واقع از تمام مولفه‌های مکتب و نهضت عاشورا و حضرت سیدالشهدا یاد می‌کنیم.

مصطفی دودانگه با بیان اینکه درباره وعده «انتقام سخت» هم باید گفت که این انتقام همچنان زنده است؛ زیرا مسلمان ترور حاج قاسم را نه فراموش می‌کند و نه عاملان آن را می‌بخشد، افزود: آمریکا مجبور است منطقه را ترک کند؛ حال چه با زبان خوش و چه با زور، البته خروج آن‌ها آغاز شده که نمونه آن را در فرار مفتضحانه از افغانستان مشاهده کردیم و در عراق نیز خروج آن‌ها آغاز شده است؛ بنابراین، عاملان ترور تا ابد خواب آسوده نخواهند داشت؛ زیرا امروز آن‌ها از اسم و تصویر حاج قاسم می‌ترسند.

سرپرست معاونت فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی(عج) با بیان اینکه حاج قاسم یک شخصیت انقلابی است و خوی، منش، رفتار، عملکرد و وصیت نامه‌اش سند مهمی از شخصیت اوست، تاکید کرد: باید وصیت نامه شهید سلیمانی را مطالعه و سخنرانی‌هایش را گوش کنیم چرا که وی انسان حکیم و ولایی بود.

انتهای پیام/۲۳۰۸


 2022-01-02 18:06:07

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا