زنجان

برگزاری کنگره برای شهدا، آغاز کار در این حوزه است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان، سردار جهانبخش کرمی پیش از ظهر امروز در کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان ضمن خیر مقدم به همه حاضران در کنگره خانواده شهدا، بازاریان، فرماندهان و … همچنین سردار حسین سلامی یادگار شهدا و فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: راهپیمایی ۵۰ و ۸۰ هزار نفری مردم زنجان و همچنین نخستین راهپیمایی زنان در کشور در دوران طاغوت از افتخارات استان است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه حضور تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان در دوران دفاع مقدس و تقدیم شهدایی همچون امیر مخبری و فروزنده از افتخارات ارتش است، افزود: حضور سپاه در طول دفاع مقدس و پس از آن در منطقه شمالغرب در قالب لشگر ۳۱ عاشورا، لشگر علی ابن ابی طالب و …از افتخارات زنجانی‌هاست.

وی با بیان اینکه استان زنجان در دفاع مقدس ۳۵۳۵ شهید و بیش از ۷ هزار جانباز و بیش از ۵۰۰ آزاده را تقدیم نظام و انقلاب کرده است، افزود: بانوان زنجانی با تقدیم شهید حضور با شکوهی در دفاع مقدس داشته‌اند.

سردار کرمی با اشاره به تقدیم ۱۱ شهید نیروی نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: مردم زنجان در همه مراحل دفاع مقدس حضور موفقی داشتند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به برنامه‌های کنگره شهدا گفت: اهدای ۲ هزار جهیزیه و دیدار با خانواده شهدا، ارائه تسهیلات ازدواج، اهدای یک میلیون ۲۰۰ هزار بسته معیشتی، برگزاری اردوهای جهادی، انتشار ۲۰۰ عنوان کتاب، آزادی ۶۰ زندانی جرائم غیر عمد، کاشت ۴۵ هزار نهال به نام شهدا و جمع‌آوری آثار شهدا در قالب ۵۲۰ هزار بسته و برگزاری ۲هزار و ۲۰۰ یادواره شهدا از جمله اقدامات کنگره بوده است.

وی ساخت ۵ هزار واحد مسکونی به نام شهدا را از دیگر برنامه‌های این کنگره عنوان کرد و گفت: صدا و سیما نیز ۱۵ هزار دقیقه برنامه را تولید و پخش کرده است.

سردار کرمی با بیان اینکه اجلاسیه پایان کار نیست و آغاز کار است، تصریح کرد: همان طور که رهبری معظم در دیدار اعضای کنگره فرمودند کار تازه آغاز شده و این روند ادامه خواهد داشت‌.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به خیزش مردم در فتنه سال‌های ۹۶ و ۹۸ ادامه داد: مردم با خیزشی بزرگ فتنه را محکوم کردند.

وی با بیان اینکه ایران حرم است و باید از این حرم دفاع کنیم، تصریح کرد: مردم و ولایت‌مداران زنجان چشم در چشم ولی و گوش به فرمان برای دفاع از کشور و میهن آمادگی داشته و حضور خود را در صحنه ها اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/۲۳۰۸/ق


 2021-10-31 10:12:19

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا