سیستان و بلوچستان

برگزاری یادواره شهدای حقوقدانان بسیجی در زاهدان

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زاهدان، صبح امروز همزمان با ۱۵ آبان سالروز شهادت شهید موسی نوری دادستان عمومی و انقلاب زاهدان، یادواره شهدای حقوقدانان بسیجی در زاهدان برگزار شد.

معاون قضایی دادگستری سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار کرد: از همه عزیزانی که این فرصت را به وجود اوردند که یاد کنیم ازتمام شهدا به خصوص شهدای حقوق دان بسیجی قدر دانی می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا بندانی افزود: بعضی انسان ها در ذات خود کمال طلب هستند و دوست دارند به قله های بلند برسند و هدف های بزرگی را در سر دارند که این از نظر قرآن مردود است اما بعضی از انسان ها بعضی چیز ها را برای خود میخواهند و قسمتی را برای دیگران که این هم از نظر عقل و قرآن باطل است، عده ای از انسان ها هم هدف خود را رضایت خدا میدانند که بهترین راه برای سعادت همین راه است.

وی ادامه داد: هر کسی که می‌خواهد به قرب الهی برسد باید از محرمات و خیلی چیز ها دل بکند پس ببینید شهدای ما از چه چیز های دل کندند تا به قرب الهی برسند زمانی انسان به قرب الهی می‌رسد که از همه لذت ها دل بکند.

وی گفت: یکی از کار های که به قرب الهی میرسیم همین خدمت به خلق خداوند است، زمانی که به خلق خدا کمک کنید بدانید که به اندازه هزار سال عبادت است، شهدای ما از خودشان گذشتند و برای هم نوع خودش در خط مقدم جبهه حضور پیدا کردند تا ما امروزه آسایش داشته باشیم.

وی با اشاره به خصوصیات شهید نوری نیز گفت:  شهید نوری ما همان‌قدر که دغدغه اجرای حکم و قانون را داشت همان‌قدر هم دغدغه خدمت به خلق خدا را داشت که مردم به سمت خلاف و گناه نروند، اما  خلاف کاران دیدند مردی سد راه آنها است و وی را شهید کردند.

بندانی تصریح کرد: شهیدان ما راه خوشان را انتخاب و راهشان را از ما جدا کردند رفتند برای خلق خدا خدمت کنند و رستگار شدند شهیدان ما نقطه کمال را در مسائل دنیوی ندیدند بلکه نقطه قله را در قرب الهی دیدند و سربلند شدند.

وی خاطرنشان کرد: شهیدان ما رفتند تا ما امروزه راحت و با امنیت زندگی کنیم اما این را بدانیم که راه شهیدان ادامه دارد‌ و ما موظف هستیم‌که راه این عزیزان را ادامه بدهیم.

در ادامه از  تعدادی از خانواده شهدا قدردانی و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/۳۱۳۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا