فارس

برگزاری یادواره ۱۴۹ شهید دانش‌آموز در کازرون

به گزارش برگزیده های ایران از کازرون، حجت الاسلام محمد صباحی امروز در یادواره ۱۴۹ شهید بسیج دانش آموزی کازرون که در دبیرستان سید محمدکریم هاشمی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: بسیج یک نام آشنا برای مردم ایران است.

امام جمعه کازرون با اشاره به اینکه مهمترین فرهنگ بسیج صدور انقلاب و روحیه انقلابی است، گفت: عرصه رویارویی بسیج برای آیندگان نظام است و باید در هر مسئولیتی که هستیم، آن را سنگر بدانیم و از آن دفاع کنیم.

 وی با اشاره به اهمیت مقوله فرهنگ، تصریح کرد: مقام معظم رهبری به اهمیت فرهنگ و غارت فرهنگی، توسط دشمنان هشدارهایی داده‌اند چرا که دشمن با تهاجم فرهنگی می خواهد هویت را از ما بگیرد.

 وی بیان کرد: باید کاری کنیم که در برابر دشمنان، اعتماد خودمان از دست ندهیم و مواظب اصل و ارزش های انقلاب در مقابل برنامه های دشمنان باشیم.

امام جمعه کازرون مدرسه را سنگر خودباوری دانست و خاطرنشان کرد: مسئولانِ آینده نظام در همین مدارس هستند، همین‌طور که مسئولان امروز، دانش آموزان دیروزِ مدارس بوده اند.

همچنین در این مراسم، رئیس آموزش و پرورش شهرستان کازرون با گرامی داشت هفته بسیج در سخنانی یاد و خاطره شهدای والامقام را گرامی داشت و همه را به ادامه راه شهدا توصیه کرد.

انتهای پیام/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا