کردستان

برگزاری ۱۰۶۲ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در کردستان

برگزاری ۱۰۶۲ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در کردستان

به گزارش خبرگزاری برگزیده از سنندج، سردار امان الله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان، در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: رسالت اصحاب رسانه در هر نظام و مملکتی یکی از شایسته ترین و در عین حال حساس ترین وظیفه را دارند که با قلم خود برای موفقیت و پیشرفت نظام انجام می دهد.

وی افزود: اقدامات اصحاب رسانه جهادی است که اگر به خوبی تبیین، توجه و حمایت شود می توانند در همه جا نقش آفرینی کنند و آن طور که شایسته یک ملت، امت و کشور است به خوبی ارائه دهند.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان، بیان کرد: در آستانه هفته دفاع مقدس در ایران عزیز و بر طبع آن در استان کردستان قرار داریم، کردستان در طول دوران دفاع مقدس یکی از استان هایی بوده که نقش اساسی در جنگ و مبارزه با ضد انقلاب را در کارنامه خود دارد، لذا شایسته است از مقام شهیدان، ایثارگران و جانبازان تقدیر و تکریم کرد.

سردار گشتاسبی اضافه کرد: دفاع مقدس در حالی شکل گرفت که انقلاب نوپا و برای رهایی از ظلم استکبار و رژیم طاغوت ایجاد شد لذا بعد از توطئه های مختلف تلاش شد که جنگ هشت ساله راه اندازی شود.

وی افزود: دفاع مقدس به عنوان یک سند معتبر و رسمی از حقانیت مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان، در ادامه سخنان خود به برنامه های هته دفاع مقدس پرداخت و گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس ۱۰۶۲ برنامه در قالب ۶۱ عنوان و ۱۲ سر فصل در استان کردستان برگزار می شود.

سردار گشتاسبی عنوان کرد: ۱۳۵ برنامه شاخص در سطح شهرستان‌ها برگزار خواهد شد،۱۲ عنوان برنامه از جمله تجلیل سراسری از پیشکسوتان دفاع مقدس، رژه نیروهای مسلح در روز ۳۱ شهریور ماه، غبارروبی مزار شهدا و دیدار با علما و خانواده‌های معظم شهدا، پیاده‌روی خانوادگی، سخنرانی فرماندهان قبل از نماز جمعه، همایش دفاع مقدس و افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی و آبرسانی، اجتماع بزرگ جوانان، بازسازی حماسه سنندج و زنگ مقاومت در استان برگزار می شود.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا