فارس

بر اثر سیل در جنوب فارس سه نفر جان باختند

به گزارش برگزیده های ایران از لامرد، بارش شدید باران در شب گذشته در سطح شهرستان لامرد موجب رخ دادن سیل در نقاط مختلف این شهرستان شد.

شب گذشته، چهار تن از کارکنان پالایشگاه گاز پارسیان که در حال برگشت به منزل خود بودند، در محور مُهر- لامرد براثر آب گرفتگی شدید در این محور و منحرف شدن خودرو آنان براثر سیل موجب شد یکی از آنان که ۳۲ ساله بود جان خود را از دست بدهد.

تاکنون ۱۷۰ میلی متر باران در لامرد باریده است و از صبح امروز نیز موجب مه شدید و آب گرفتگی شدید در محور لامرد- خنج حدفاصل منطقه ویژه اقتصادی لامرد موجب آن شد که انتقال کارکنان منطقه ویژه اقتصادی لامرد و مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب به وسیله خودروهای سنگین انجام شود.

بر اثر وقوع سیل اکثر راه های ارتباطی به شهرستان لامرد نیز دچار مشکل شده است

در بخش بیرم لارستان نیز شب گذشته یک زن ۵۵ در یکی از روستاهای این بیرم براثر وقوع سیل جان خود را از دست داد و همچنان بسیاری از منازل مردم این بخش زیر آب هست.

در شهرستان داراب نیز یک زن ۵۰ ساله، بر اثر سقوط در جوی آب که به دلیل بارش باران پر شده بود، جان باخت.

 به دلیل بارش باران، این جوی کاملاً پر شده بود و دلیل فوت این فرد هم برخورد سر به جوی آب و جراحات وارده به سر این فرد بوده است.

بخشدار بیرم لارستان گفت:بر اثر بارندگی  روز گذشته ،دو رودخانه اصلی بخش بیرم طغیان کرد. بامداد افزود: گاز و تلفن در سراسر بخش بیرم و برق در برخی از مناطق قطع شد.

خسارت سیل در بیرم لارستان

وی افزود: پل ورودی بالاده بیرم نیز شکسته شده و راه ارتباطی اصلی مسدود است.هنوز میزان دقیقی از خسارت سیل در این منطقه برآورد نشده است.همچنین براثر وقوع سیل بیست گوسفند نیز تلف شدند.

انتهای پیام/ف


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا