فارس

بزرگترین مسئله استان فارس بحران آب است

به گزارش برگزیده های ایران از شیراز، محمدهادی ایمانیه در  جریان سفر قالیباف به شهرستان نیریز با تشریح وضعیت استان، فارس را یکی از مهمترین استان های کشور در تنوع محصولات کشاورزی، صنایع دستی و گردشگری و آب و هوایی برشمرد و گفت: بزرگترین بحرانی که در استان فارس با آن مواجه هستیم، بحران آب است که فارس حدود ۱۰ سال با خشکسالی روبه رو است.

استاندار فارس افزود: حفر چاه های غیرمجاز، مصرف بی رویه آب و بیرون رفت آب از استان از مهمترین عوامل خشکسالی است که ایمانیه به آن اشاره داشت‌ و خواستار توجه ویژه به آن شد.

ایمانیه با اشاره به وضعیت بیمارستان های خصوصی و دانشگاهی در استان گفت: در شهرستان های ما به جز شیراز هیچ بیمارستان خصوصی وجود ندارد و تنها ۱۰ درصد مردم توان بهره مندی از بیمارستان های خصوصی را دارند.

استاندار فارس خواستار کمک به بیمارستان های خصوصی و دانشگاهی در استان شد و اظهار داشت: نیاز به پزشکان متخصص در تمامی بیمارستان های استان و ثابت ماندن آنها از دغدغه های استاندار بود که به آن پرداخته شد.

وی با اشاره به طی شدن مراحل پایانی احداث بیمارستان جدید نی ریز، گفت: امید است تا قبل از پایان سال جاری این بیمارستان به بهره برداری برسد.

رسیدگی به ادامه طرح روگذر ابتدای شهر نی ریز از دیگر موضوعات مهم این سفر بود که ایمانیه به آن پرداخت.

انتهای پیام/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا