بوشهر

بزرگ‌ترین خیانت سران فتنه، امیدوارکردن دشمن بود

به گزارش برگزیده های ایران از بوشهر، ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در مراسمی در برازجان اظهار داشت: کشور ما طی سال‌های اخیر زیر بار تحریم‌های سنگین اقتصادی بوده است. برخی تحریم‌ها را به فعالیت هسته‌ای ربط می‌دهند ولی واقعیت این است که تحریم‌های اقتصادی بعد از فتنه ۸۸ و به دنبال تصویب قطعنامه ۱۹۲۹ شورای امنیت سازمان ملل اعمال شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس شورای اسلامی گفت: فتنه گران در سال ۸۸ از همه ابزارها برای کودتا و براندازی نظام استفاده کردند.

وی ادامه داد: در نهم دی‌ماه و بعد از آن مردم ما به خوبی در میدان حاضر شدند و حماسه بزرگی را رقم زدند. دشمن در بهار ۸۹ وقتی دید که فتنه اثرگذار نیست و فراخوان‌های سران فتنه با استقبالی روبرو نمی‌شود دوباره به دنبال تحریم رفتند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین خیانت سران فتنه این بود که دشمن را امیدوار کردند که دوباره تحریم را ادامه دهد و این خیانت بزرگ فتنه و فتنه‌گران و خدمت به جنایت‌کاران بین‌المللی بود.

وی تاکید کرد: با گرای فتنه گران، قطع‌نامه‌ای علیه اقتصاد ایران در شورای امنیت تصویب شد تا تحریم‌های مالی و اقتصادی بر علیه ایران اعمال شود. در سال ۸۹ در سالگرد فتنه ۸۸ تحریم‌های جدید را اعمال کردند؛ می‌خواستند که در حکومت ایران تغییر رفتار را ببینند البته حالت آرمانی برای آنها براندازی نظام بود.

رضایی تاکید کرد: در استعمار فرانو بهترین گزینه برای دشمن این بود که حکومتی روی کار باشد که اوامر آنها را به پیش ببرد. سران فتنه از آمریکایی‌ها درخواست کردند که برای تنبیه ملت ایران تحریم‌های اقتصادی را تصویب کنند.

رضایی اظهار داشت: افق بلندی در مقابل کشور ما قرار دارد و نباید با برخی رفتارها، مذاکره‌کنندگان را متزلزل کنیم. باید هم دنبال رفع تحریم و هم در پی خنثی‌سازی تحریم باشیم. موضع ما در برابر دشمن نباید از موضع ضعف باشد که بخواهیم به دشمن امتیاز یک‌طرفه بدهیم و مثل مذاکرات قبل در مقابل تقریباً هیچ بزرگترین دارایی‌های خود را بدهیم.

انتهای پیام/ع


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا