بوشهر

بزرگ‌ترین کارخانه نوآوری صنایع دریایی ارتش در بوشهر افتتاح شد

به گزارش برگزیده های ایران از بوشهر، سورنا ستاری پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح کارخانه نوآوری صنایع دریایی ارتش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه فرهنگ جدیدی در حوزه دفاهی در حال شکل گیری است و آن هم در استفاده از توانمندی دانشمندان، جوانان و استادان، و شرکت‌های دانش بنیان در بیرون از حوزه دفاع برای همین حوزه است.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور افزود: مرکز نوآوری که امروز افتتاح شد، حاصل توان شرکت‌ها و دانشمندان داخلی بود که توانستند در مدت کوتاهی یک موتور دیزل با قابلیت خوب را برای نیروی دریایی بسازند و حاصل کار آنها ناوچه‌هایی است که ساخته شده خصوصا برای جاهایی همچون رانش دریایی که محدودیت داشتیم این کار صورت گرفته است.

وی بیان داشت: اتفاق بزرگی است و با ادامه این موضوع هر روز شاهد نوآوری جدید در حوزه دریا خواهیم بود که از طرف شرکت‌ها ایجاد خواهد شد.

به گزارش فارس، بزرگترین کارخانه نوآوری صنایع دریایی ارتش کشور، اولین شهر نوآوری صنایع دریایی و ‌بزرگترین برج فناوری صنایع دریایی ‌در بوشهر با حضور امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور افتتاح شد.

انتهای پیام/ع


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا