فارس

بسته حوادث| از شناسایی قاتل متواری تا کشف قاچاق زیربار پرتقال

به گزارش برگزیده های ایران از شیراز، مهم‌ترین اخبار حوادث طی شبانه‌روز گذشته در استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

قاتل متواری خود را به پلیس معرفی کرد

لطف‌اله محمدی گفت: در ۱۵ آبان ماه سال جاری با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از باغ‌های ویلایی در اطراف شهرستان کوه‌چنار، بلافاصله مأموران جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه و تحقیقات از شاهدان مطلع شدند دو نفر ناشناس فردی ۲۳ ساله را با سلاح سرد به قتل و سریعا از محل متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار با بیان اینکه ماموران انتظامی با تحقیقات فنی و تخصصی موفق شدند در کمتر از ۱۵ روز همدست قاتل را با اقدامات فنی و تخصصی دستگیر کنند، تصریح کرد: قاتل ۲۰ ساله که عرصه بر خود تنگ دیده بود نیز خود را به پلیس معرفی کرد.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه قاتل انگیزه خود را مسائل شخصی عنوان کرد، گفت: هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

نوشیدنی‌های قاچاق زیر بار پرتقال به مقصد نرسید

علی‌اکبرکریمی، بیان داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید “جنتی فر” خرمبید حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت نیسان حامل بار پرتقال مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو  ۱۷ هزار و ۴۰۰ قوطی نوشیدنی خارجی قاچاق و فاقد مجوز گمرکی که به طرز ماهرانه ای زیر بار پرتقال جاسازی شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان “خرمبید” با بیان اینکه ارزش کالای قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: یک نفر در این رابطه دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری  ۳۴ توزیع کننده مواد مخدر در طرح عملیاتی پلیس کازرون

اسماعیل زراعتیان اظهار داشت: در راستای طرح پاکسازی مناطق آلوده و برخورد قاطع با خرده فروشان و توزیع کنندگان، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با اقدامات اطلاعاتی و رصد میدانی طی یک ماه گذشته ۳۴ نفر از فروشندگان مواد خانمان سوز را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی آنان را طی چند عملیات ضربتی دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۱۶ کیلو و ۲۰۰ گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف شد، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون تصریح کرد: طرح‌های پلیس در مبارزه با معضل مواد مخدر همچنان با قاطعیت ادامه خواهد داشت و شهروندان می توانند با ارائه گزارش‌ها و اطلاعات خود از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ پلیس را در این مسیر حمایت و پشتیبانی کنند.

کشف ۹۱ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در خرمبید

سرهنگ “علی‌اکبر کریمی بیان داشت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان “مرکزی” با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با یک سواری پراید در حال انتقال یک محموله تریاک در محور “بوانات-شیراز” است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان “خرمبید” قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان “خرمبید” پس از هماهنگی با مقام قضائی به این محور اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی موفق شدند سواری پراید حامل تریاک را شناسایی و دستور ایست صادر کنند.

فرمانده انتظامی “خرمبید” با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران موفق شدند خودرو را توقیف و راننده و سرنشین را نیز دستگیر کنند، تصریح کرد: در بازرسی از این سواری ۹۱ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ کریمی خاطر نشان کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا