فارس

بسته حوادث| از کشف ۳۰۰ کیلوگرم تریاک در شیراز تا پلمپ ۶ واحد صنفی در اقلید

به گزارش برگزیده های ایران از شیراز، مهم‌ترین اخبار حوادث طی شبانه‌روز گذشته در استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

توقیف ۲ دستگاه خودرو توسط مأموران انتظامی و کشف ۳۰۰ کیلوگرم تریاک در شیراز

سردار رهام‌بخش حبیبی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان شیراز هنگام کنترل خودروهای عبوری در یکی از ورودی های شهر شیراز، به ۲ دستگاه اتوبوس و کامیون مشکوک و آن ها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی مأموران انتظامی شهرستان شیراز از این دو خودرو، ۳۰۰ کیلوگرم تریاک کشف و در این رابطه  ۵ متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس ضمن هشدار به قاچاقچیان و سوداگران مرگ، تأکید کرد: پلیس در راستای شناسایی و دستگیری اینگونه افراد قانونی و قاطعانه عمل کرده و در این خصوص از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

کشف قرص‌های روانگردان در ممسنی

سرهنگ محمد نیکبخت  بیان کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه شخصی در امر خرید و فروش قرص‌های روانگردان در سطح شهرستان ممسنی فعالیت دارد که پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند فرد مذکور را شناسایی و دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی ۲ هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص‌های روانگردان کشف کنند.

فرمانده انتظامی ممسنی با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

۶ واحد صنفی متخلف پلمب شد

سرهنگ عباس ظهیری در تشریح این خبر بیان کرد: در اجرای طرح برخورد با واحدهای صنفی متخلف، مأموران پلیس امنیت عمومی طرح بازدید از این واحدها را طی هفته گذشته اجرا کردند.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح‌ها از ۳۲ واحد صنفی بازدید به عمل آمد، بیان کرد: به ۱۰ واحد صنفی فاقد مجوز اخطاریه پلمب و ۶ واحد نیز به دلیل تخلفات صنفی و انتظامی و نداشتن پروانه کسب و نارضایتی مردم پلمب شد.

سرهنگ ظهیری از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک توسط واحدهای صنفی آن را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع تا اقدامات قانونی صورت پذیرد.

کشف فلزیاب میلیاردی قاچاق در سرچهان

سرهنگ محسن لشکری بیان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند ۳ نفر مشغول کاوش در اطراف زمین‌های کشاورزی هستند که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی به همراه نماینده میراث فرهنگی پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام که افراد مذکور با توجه به موقعیت جغرافیایی از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سرچهان با بیان اینکه در پاکسازی از محل تردد افراد یک دستگاه فلزیاب و سایر ادوات قاچاق کشف شد، بیان کرد: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

سرهنگ لشکری با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری متهمان متواری با جدیت ادامه دارد، گفت: برخورد با غارت‌گران میراث فرهنگی در دستور کار این فرماندهی است.

انتهای پیام/ف


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا