فارس

بسته حوادث| پودرهای بدنسازی و دستگاه های وای فای به مقصد نرسیدند

به گزارش سرویس اجتماعی برگزیده های ایران از شیراز، مهم‌ترین اخبار حوادث و توصیه‌های روز استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

با هوشیاری پلیس، پودرهای بدن‌سازی به باشگاه نرسید

فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف انواع قرص و پودر بدن‌سازی قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در محور شیراز-اصفهان خبر داد.

رهام‌بخش حبیبی بیان کرد: در راستای طرح مبارزه با کالای قاچاق، روز گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل خودروهای عبوری در محور شیراز-اصفهان به یک دستگاه کامیون حامل یک دستگاه دیگ بخار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از این خودرو، یک هزار و ۴۸۵ کیلوگرم پودر و ۱۶۸ هزار و ۴۸۰ عدد کپسول بدن‌سازی خارجی قاچاق و فاقد مجوز گمرکی که به صورت بسیار حرفه‌ای در دیگ بخار جاسازی شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه ارزش اموال مکشوفه برابر نظر کارشناسان، ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد. سردارحبیبی با بیان اینکه قاچاق کالا باعث تخریب سرمایه‌های ملی می‌شود، از شهروندان خواست در صورت برخورد با احتکار و قاچاق مراتب را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کشف  قاچاق  میلیاردی در کوه چنار

فرمانده انتظامی کوه‌چنار از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال خبر داد.

لطف‌الله محمدی، در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران یگان‌امداد کوه‌چنار حین گشت‌زنی در محور ممسنی-شیراز به یک سواری پژو ۴۰۵ حامل بار مشکوک و دستور ایست را صادر که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

وی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند خودرو را توقیف و در بازرسی از آن ۱۰۰ دستگاه وای فای و ۳۰ طاقه پارجه خارجی قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامی  کوه‌چنار  با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۲ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، عنوان داشت: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/ف


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا