مازندران

بسته خبری پلیس| از رفع تصرف ۱۵۰۰ میلیاردی اراضی کشاورزی تا کشف ۲۰ تن آرد خارج از شبکه توزیع

به گزارش برگزیده های ایران از شهرستان ساری به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس مازندران، سردار مرتضی میرزایی در این زمینه اظهار کرد: در راستای حفظ کاربری اراضی کشاورزی، طرح جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز در شهرستان محمودآباد به اجرا درآمد.

وی گفت: در اجرای این طرح که در حوزه استحفاظی فرماندهی انتظامی بخش سرخرود شهرستان محمودآباد به اجرا درآمد پس از هماهنگی قضائی و حضور نمایندگان جهاد کشاورزی و سازمان‌های مرتبط نسبت به تخریب ۱۸ فقره ساخت و سازهای غیرمجاز در کنارگذر کمربندی شمالی و اراضی زراعی اقدام شد.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به آزادسازی ۲۱ هزار متر از اراضی کشاورزی و زراعی در این عملیات اظهار کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش زمین‌های رهاسازی شده در این عملیات بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

میرزایی در پایان با اشاره به این که تجاوز به اراضی ملی و کشاورزی تجاوز به حقوق همه مردم به ویژه نسل آینده این کشور است، تصریح کرد: هرگونه تصرف و ساخت و سازهای غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی موجب اخلال در خودکفایی کشور در بخش کشاورزی و رواج بیکاری در جامعه خواهد شد.

*کشف ۲۰ تن آرد خارج از شبکه توزیع در بابلسر 

محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف ۵۰۰  کیسه آرد خارج از شبکه توزیع به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی مقدار زیادی آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان بابلسر، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی‌های همه جانبه  و اقدامات اطلاعاتی پس از شناسایی انبار در عملیات مشترک با همکاری پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان بابلسر در بازرسی از این انبار موفق به کشف۵۰۰ کیسه، معادل ۲۰ تن آرد قاچاق خارج از شبکه توزیع شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران تصریح کرد: در این راستا متهم به قاچاق شناسایی و دستگیر شد که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

محمدپور با بیان اینکه ارزش ریالی آردهای کشف شده برابر اعلام کارشناسان ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شد، خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست داریم تا در صورت اطلاع از خبرهایی از این دست، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا