کردستان

بسیجان سقز اقتدار خود را به نمایش گذاشتند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از سقز، فرمانده سپاه سقز در رزمایش اقتدار بسیج که در سالن ۲ هزار نفره شهید آبدرم برگزار شد، از بسیج به عنوان یک لشکر بزرگ ایران اسلامی نامبرد که همواره آماده اجرای فرامین رهبری است.

یوسف معروفی ادامه داد: امروز ایران اسلامی با وجود نیروهای مسلح قوی و ایمان‌دار و نیز با بهره گیری از توان بسیجیان در تمام عرصه ها، دشمنان را در ضربه زدن به کیان اسلامی ناکام گذاشته است.

فرمانده سپاه سقز در این رزمایش اظهار داشت: در سال های اخیر بیش از ۲۰ میلیارد تومان در شهرستان سقز توسط سپاه برای فعالیت های عمرانی و آبانی هزینه شده است.

وی افزود: سپاه در ایام کرونا نیز تا به امروز در خدمت مردم بوده و در چندین مرحله رزمایش هایی را تحت عنوان کمک مومنانه در بین مردم نیازمند شهر و روستا توزیع کرده است.

معروفی بسیج را مجموعه‌ای عظیم و خادم توصیف کرد که در تمام صحنه‌های نظامی، فرهنگی و اقتصادی برای آبادانی در تلاش است.

وی از بسیجیان شهرستان سقز به عنوان یاران همیشههمراه نامبرد که در صحنه های مختلف دین خود را در راه انقلاب و مردم ادا کرده اند.

فرمانده سپاه سقز در ادامه با تقدیر از حضور همه جانبه بسیجیان در این رزمایش و دیگر برنامه های بسیج که در گرامی داشت هفته بسیج مستضعفین برگزار شد، از خداوند خواست همواره این اتحاد، اقتدار و بزرگی را برای این کشور عزیز نگه دارد.

حجت الاسلام محمد فلسفی هم در این مراسم با اشاره به اینکه، ایران اسلامی را همین بسیجیان در کنار نیروهای نظامی و انتظامی حفظ کردند، بر ادامه راه و روش شهدا در بین بسیجیان تاکید کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه جنگ هشت سال دفاع مقدس را اخلاق فرماندهان هدایت کرد، افزود: بسیجی واقعی دارای اوصافی چون؛ اخلاق کریمه، وجدان کاری، جوانمردی، حیاء، وفای به عهد و پیروی و استجابت از رهبری است.

وی ادامه داد: بسیجیان شهرستان سقز همواره با اقتدار تمام در برابر توطئه‌های دشمنان ایستاده‌اند و اجازه هیچ تحرکی را به آنان نداده و نخواهند.

 حجت‌الاسلام محمد فلسفی در ادامه به ویژگی‌های بسیج در زمینه های مختلف اشاره کرد و گفت: تا انگیزه و راه بسیج در جامعه وجود داشته باشد کشور هرگز لطمه نخواهد دید.

در این رزمایش، نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه شهرستان سقز، مسئولان ادارات، نهادها و سازمان های دولتی و جمع زیادی از بسیجان و نیز از قشرهای مختلف مردم و بانوان هم حضور داشتند.

در پایان این مراسم بسیجیان و حاضرین در این رزمایش با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، اقتدار و آمادگی خود را در برابر هر گونه تعرض دشمنان به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا