Categories: قزوین

بسیج سازندگی به متقاضیان واجدالشرایط تسهیلات ۱۰۰ میلیونی اشتغال پرداخت می‌کند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از قزوین، مهدی نیکجو، مدیر اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی بسیج سازندگی استان قزوین گفت: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌ها و منابع جهت ایجاد اشتغال برای اقشار محروم و آسیب‌پذیر در سطح استان و به‌ویژه روستاها و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و رفع فقر و توسعه عدالت اقتصادی و ارتقای معیشت خانواده‌های روستایی و هم‌چنین به‌منظور صیانت و تحکیم خانواده‌ها و احیای کرامت فردی و خانوادگی در سطح جامعه و حمایت از کسب و کارهای خانگی در روستاها، بسیج سازندگی به متقاضیان واجدالشرایط ایجاد اشتغال تسهیلات پرداخت می‌کند.

وی افزود: طی تفاهمی که سازمان بسیج سازندگی با بانک‌های تجارت، ملت، کشاورزی و صادرات داشته است و هم‌چنین تفاهم‌نامه‌ای که با کمیته امداد به امضا رسانده‌ایم مقرر شد حدود ۱۰۵ میلیارد تومان تسهیلات در قالب مرابحه و قرض‌الحسنه که ۹۰ درصد آن به‌صورت قرض‌الحسنه و با سود ۴ درصدی و با بازپرداخت ۷ سال است را به متقاضیان پرداخت کنیم.

نیکجو اظهار کرد: اعضای صندوق‌های قرض‌الحسنه و تعاونی‌هایی که توسط بسیج سازندگی ایجاد شده، طرح‌های دانش‌بنیان در روستاها، زنان سرپرست خانوار، سربازان ترخیص شده، گروه‌های جهادی فعال در حوزه‌های اقتصادی و محلات حاشیه شهر در اولویت این تسهیلات قرار دارند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: در راستای ایجاد کارگاه‌های اشتغال از بحث آموزش غافل نشدیم و در مرحله اول آموزش ۷۰۰ نفر از متقاضیان بدون مهارت کسب و کار را در دستور کار قرار داده‌ایم.

مسؤول اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی بسیج سازندگی استان قزوین در رابطه با شرایط دریافت این تسهیلات بیان کرد: داشتن مدرک آموزشی مرتبط با موضوع طرح کسب و کار، خوش‌حسابی و عدم بدهی بانکی و داشتن فضا برای اجرای طرح از شرایط پرداخت این تسهیلات است.

وی در پایان تأکید کرد: سقف پرداخت این تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومان است که متقاضیان دریافت تسهیلات می‌توانند با مراجعه به نواحی بسیج سازندگی از آن بهره‌مند شوند.
انتهای پیام/


admin

Recent Posts

حیوانی که فیل امروزی در مقابلش جوجه است/ دایناسورها در کنار این حیوان کوچک به نظر می‌رسند!

بعد از انقراض دایناسورها، پستانداران تدریجاً رونق گرفته و تعدادشان روی کره زمین افزایش یافت؛…

13 ساعت ago

هوای تهران در وضعیت کم سابقه

کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۱۳ اردیبهشت) در شرایط پاک است.

13 ساعت ago

پرونده بابک زنجانی در قوه قضاییه بسته شد، اما در افکار عمومی باز می ماند

بعد از بیش از 10 سال به نظر می‌رسد که پرونده پر حاشیه بابک زنجانی…

13 ساعت ago

بارش شدید برف و باران در این مناطق/ از کوهنوردی بپرهیزید

طی روزهای پنجشنبه تا شنبه (۱۳ تا ١٥ اردیبهشت) فعالیت سامانه بارشی قوی در بیشتر…

13 ساعت ago

ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه/ شدت بارندگی در این استان‌ها

طی فردا و پس فردا اردبیل با کمینه ۵ و ۴ درجه سانتیگراد و بندرعباس…

13 ساعت ago

قتل زن ٨٢ ساله و سرقت طلاهای او در این شهر

روز دوم اردیبهشت‌ماه امسال به پلیس شهرستان آباده واقع در استان فارس خبر رسید که…

13 ساعت ago