Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
بعد از تاسیس خراسان‌شمالی، صنعت مولدی در استان ایجاد نشده است/لزوم الحاق قوچان به خراسان شمالی - خبرگزاری برگزیده های ایران
خراسان شمالی

بعد از تاسیس خراسان‌شمالی، صنعت مولدی در استان ایجاد نشده است/لزوم الحاق قوچان به خراسان شمالی

به گزارش برگزیده های ایران از بجنورد، پیش از ظهر امروز، علی جدی در آیین تکریم و معارفه استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: برقراری فضای همدلی، هم افزایی و همگرایی اجزای حاکمیت و به روی کار آمدن دولتی پرتلاش و دغدغه مند فرصتی مغتنم برای پیشرفت استان خراسان شمالی است.

وی گفت: اشتغال از دغدغه های مهم مردم همیشه در صحنه استان خراسان شمالی است، صنایع مولد و مادر از زمان تاسیس استان تاکنون در خراسان شمالی ایجاد نشده است که موجب افزایش نرخ بیکاری و مهاجرت از استان شده است.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی افزود: تولید استان در حوزه کشاورزی و دامی بیشتر از میزان نیاز مردم استان است اما سالانه شاهد خروج صدها دام زنده و خام فروشی محصولات هستیم .

جدی گفت: در خراسان شمالی حتی یک کیلومتر آزاد راه و ریل وجود ندارد، مسئله کم آبی نیز در استان از مرز بحرانی عبور کرده و فوق بحرانی است.

نماینده شیروان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در سالجاری عشایر استان با مشکلات بسیار زیادی دست و پنجه نرم کردند که موجب به خطر افتادن امنیت غذایی استان شده است.

وی در پایان از لزوم الحاق شهرستان قوچان به خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: مردم و نماینده شهرستان قوچان تمایل دارند به خراسان شمالی ملحق شوند و این باعث رشد و توسعه خراسان شمالی و شهرستان قوچان خواهد شد.


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا