زنجان

بنیاد کوثر در واگذاری شرکت‌های خود متضرر شده است/خصوصی‌سازی‌ها در مشکلاتی داشته است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان سید امیرحسین قاضی‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از رویکردهای دولت فعلی برگزاری سفرهای استانی و دیدن مسائل از نزدیک است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه این هفتمین سفر بنده به استان‌ها است و در این سفر به همراه سایر معاونان در میز خدمتی ایجاد شده در خدمت جامعه ایثارگران خواهیم بود، بیان کرد: شورای فرهنگ، ایثار و شهادت برگزار و موضوعات مورد تاکید در این جلسه طرح می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: در سفر امروز به استان زنجان با حضور در منزل خانواده شهدا و ایثارگران ضمن تکریم از مقام شامخ آنها دغدغه این قشر شنیده خواهد شد.

قاضی‌زاده با اشاره به اینکه یکی از موضوعات سفر به زنجان وضعیت برخی شرکت‌های وابسته به بنیاد کوثر است که در واگذاری آن مشکلاتی وجود داشته است، عنوان کرد: این موضوعات به صورت خاص مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

معاون رئیس جمهور  با اشاره به اینکه بدون شک بنیاد در واگذاری این شرکت ضرر دیده است، عنوان کرد: هم شکل معامله و هم پرداخت هزینه این مشکل داشته است و بنیاد شکایت کرده ولی هنوز به نتیجه نرسیده است.

وی با اشاره به حواشی خصوصی‌سازی در کشور بیان کرد: در کشور واگذاری‌ها و خصوصی‌سازی مشکلاتی داشته است.

قاضی‌زاده در ادامه با اشاره به اینکه در زمینه استخدام ایثارگران چند موضوع مطرح است، گفت: یک موضوع استخدام جانبازان بالای ۷۰ درصد و فرزندان شهدا است که سهمیه خاص دارند یک آزمون امسال گرفته شده و دو آزمون هم تا پایان سال برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه در هر آزمون هم این قشر سهمیه دارند و تلاش ما جذب این سهمیه است، عنوان کرد: بخش دیگر فعالیت در این بخش تبدیل وضعیت نیروی انسانی شرکتی و قردادی است.

وی با اشاره به اینکه چندین جلسه برای این موضوع برگزار شده چرا که برخی ادارات همکاری خوبی داشتند و برخی ادارات همکاری کمتری داشتند، گفت: مشغول پیگیری برای نتیجه رسیدن این موضوع هستیم.

قاضی‌زاده با اشاره به اینکه مقاومت درونی در برخی سازمان‌ها وجود دارد، گفت: در پایان سال  گزارش می‌دهیم هر چند به کمسیون اجتماعی مجلس هم گزارش داده شده است و امیدواریم خیلی از موضوعات حل شود.

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه سفرهای استانی خود در بدو ورود به زنجان با حضور در گلزار مطهر شهدای والامقام، با همراهی افشارچی استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، خالقی فرماندار، کاظمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان و جمعی از مسؤولان استان، با حضور در گلزار شهدای این شهر، ضمن قرائت فاتحه، به روح بلند این شهدا ادای احترام کرد.

گفتنی است، استان زنجان ۳ هزار و ۵۳۵ شهید تقدیم اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵


 2021-12-25 10:05:28

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا