تبلیغات

بهترین فروشگاه و تولید کننده تجهیزات آرایشگاهی

بهترین فروشگاه و تولید کننده تجهیزات آرایشگاهی

امروزه تجهیزات آرایشگاهی در کنار مهارت آرایشگر و محیط استاندارد و بهداشتی، یکی از عوامل افزایش مشتری و کسب درآمد بیشتر به شمار می‌رود. در همین راستا خرید تجهیزات باکیفیت و قیمت مناسب یکی از دغدغه‌های آرایشگران محسوب می‌شود. در این مقاله شما را با بهترین فروشگاه و تولید کننده تجهیزات و لوازم آرایشگری آشنا خواهیم کرد.

قبل از پرداختن به موضوع اصلی مقاله، یعنی معرفی بهترین تولید کننده تجهیزات آرایشگاهی، بهتر است با انواع تجهیزات و لوازم سالن آشنا شوید. توجه داشته باشید که خرید برخی از این تجهیزات مثل صندلی آرایشگاه ضروری است و بعضی از آن‌ها تدریج بر کیفیت کار تأثیر مثبت گذاشته و منجر به افزایش تعداد مشتریان سالن‌ خواهد شد.

انواع تجهیزات آرایشگاهی

جهت بالا بردن کیفیت کار آرایشگری و کسب صددرصدی رضایت مراجعه‌کنندگان، بهتر است لوازم و تجهیزات زیر را برای آرایشگاه خود تهیه کنید.

  • انواع صندلی آرایشگاه
  • انواع تخت آرایشگاهی (تخت تاتو، تخت اپیلاسیون و …)
  • تجهیزات اداری سالن
  • لوازم کاشت و طراحی ناخن
  • دکور آرایشگاهی
  • سرشور
  • ترولی

نکته مهم خرید تجهیزات و لوازم آرایشگاهی

یک نکته مهم در مورد خرید لوازم و تجهیزات آرایشگاه، توجه به فضای سالن است. اگر سالن شما فضای محدودی دارد، بهتر است از خرید وسایل غیرضروری، صرف نظر کرده و فقط به خرید تجهیزات ضروری اکتفا کنید. در همین راستا بهتر است وسایل ضروری و غیرضروری برای شروع فعالیت یک سالن آرایشگری را بشناسید.

 

وسایل ضروری مورد نیاز برای راه‌اندازی آرایشگاه

تجهیزات و لوازمی مانند انواع صندلی، آیینه، تخت آرایشگاهی، سینک سرشور، انواع شانه، ترولی، لوازم میکاپ، رنگ‌ موها، قفسه برای چیدمان لوازم، سشوار، اتو و … از جمله لوازم و تجهیزات ضروری برای سالن‌های آرایشگری به شمار می‌روند.

توجه داشته باشید که این تجهیزات را باید با توجه به نوع خدماتی که ارائه می‌دهید، خریداری کنید. همچنین باید نسبت به تعداد مشتریان و فضای سالن، تعداد مناسب را برای سالن تهیه کنید. برای مثال اگر در سالن شما خدمات اپیلاسیون بدن انجام نمی‌شود، می‌توانید از خرید تخت اپیلاسیون صرف‌نظر کنید. همچنین اگر تعداد مشتریان شما بالاست، باید از هر وسیله، بیشتر از یک عدد خریداری کنید.

اگر به‌تازگی یک سالن آرایشگری راه‌اندازی کرده‌اید، برای جلوگیری از افزایش هزینه‌ها، بهتر است به خرید تجهیزات ضروری اکتفا کنید؛ بنابراین در ابتدای امر، شما به صندلی میکاپ معمولی نیاز دارید؛ اما می‌توانید خرید صندلی VIP آرایشگاه را به زمان دیگری که کارتان پیشرفت کرد، موکول کنید.

در صورتی که انواع صندلی‌ آرایشگاهی و کاربرد آن‌ها را نمی‌شناسید، حتما پاراگراف بعدی را بخوانید. در هر صورت مطالب مفید بعد از آن، راجع به روش‌هایی برای جذب مشتری و افزایش درآمد آرایشگاه، به دردتان خواهد خورد.

انواع صندلی آرایشگاه

صندلی‌های آرایشگاه در انواع مختلف و کاربردهای مختص به خود تولید می‌شوند. خرید بعضی از آن‌ها به محض راه‌اندازی سالن ضروری است؛ اما برخی دیگر جهت افزایش کیفیت کار و راحتی آرایشگر و مشتریان تولید شده است. در لیست زیر انواع مختلف این تجهیزات را همراه با کاربردشان بیان کرده‌ایم.

  • صندلی میکاپ: برای انجام کارهای متعددی از جمله اپلاسیون صورت و ابروها، استفاده از ماسک‌ها، انجام خدمات ابرو و میکاپ صورت مناسب است.
  • صندلی vip آرایشگاه : صندلی vip آرایشگاه ، ارتفاع بیشتری دارد و آرایشگر می‌تواند به حالت ایستاده و با چهره کمی پایین‌تر مشتری کار کند.
  • صندلی پدالی یا جک دار: یکی از وسایل پرکاربرد و محبوب در سالن‌های زیبایی است و از یک جک هیدرولیکی پدالی برای تنظیم ارتفاع برخوردار است.
  • صندلی برقی: صندلی برقی نیز کاربردی شبیه به مدل‌های پدالی دارد. با این تفاوت که به جای پدال، گیره برقی برای آن تعبیه شده است.
  • صندلی کپ و کوتاهی: برای کوتاهی مو به کار برده می‌شود و از یک پشتی کوتاه و قابلیت تنظیم ارتفاع برخوردار است.
  • تابوره: برخی از کارهای آرایشگران در حالت نشسته انجام می‌شود. از این جهت با خرید تابوره هم کارهای خود را راحت‌تر انجام می‌دهند و هم پکیج تجهیزات سالن را کامل خواهند کرد.

 

خرید از تولید کننده صندلی آرایشگاه

انواع صندلی‌ و تخت آرایشگاهی، توسط برندهای مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. بعضی از آن‌ها با قیمت‌های نسبتا بالایی به فروش می‌رسند. برای مثال بعضی از برندهای صندلی برقی آرایشگاهی زنانه، با قیمت حدودی ۲۰ میلیون تومان فروخته شده است؛ اما همانطوری که ذکر کردیم، اکثر آرایشگران و مدیران سالن‌های آرایشگری، به دنبال خریدی مقرون‌به‌صرفه و معمولاً قیمت مناسب هستند. بهترین گزینه برای این افراد، خرید از تولیدکننده یا فروشگاه‌های بزرگ است.

مزایای خرید صندلی‌ طرح برقی، برقی، VIP، پدالی و … از تولید کننده صندلی آرایشگاه، خرید با قیمت کم‌تر است. همچنین مزیت دیگر خرید از تولیدکننده یا فروشگاه عمده این است که گزینه‌های بیشتری برای انتخاب، پیش روی شما وجود دارد.

برای افزایش درآمد سالن آرایشگری چه کار کنیم؟

با توجه به افزایش تعداد سالن‌های آرایشگری، رقابت میان آن‌ها بیشتر شده است؛ در واقع، امروزه مشتری نه فقط به مهارت و کیفیت کار آرایشگر، بلکه به محیط سالن، برخورداری از تجهیزات بیشتر و پیشرفته‌تر نیز توجه می‌کند. بر همین اساس مدیران سالن و آرایشگرها علاوه بر افزایش و بهبود مهارت آرایشگری، باید به عوامل دیگری نیز توجه داشته باشند و رضایت مشتریان خود را جلب کنند.

خرید تجهیزات باکیفیت آرایشگاهی

یکی از عوامل تأثیرگذار در افزایش درآمد سالن‌های آرایشگری، خرید تجهیزات باکیفیت و یونیک است. به‌طور معمول برای خرید لوازم مورد نیاز سالن، قیمت نسبتا بالایی پرداخت می‌شود؛ بنابراین کیفیت این وسایل و دوام و طول عمر آن برای خریداران اهمیت زیادی دارد.

مزایای خرید تجهیزات و لوازم آرایشگاهی از تولیدکننده

برای خرید تجهیزات آرایشگاهی باکیفیت بهتر است به تولیدکنندگان و فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید. با خرید از تولیدکننده، علاوه بر پایین آمدن هزینه‌ها، گزینه‌های بیشتری برای خرید پیش روی‌تان خواهد بود. سالن مارکت تولید کننده صندلی آرایشگاه ، انواع تجهیزات و لوازم آرایشگاهی متنوع و یونیک تولید می‌شود. در ادامه می‌خوانید که جذابیت، کیفیت، کاربری راحت و یونیک بودن تا چه اندازه در افزایش درآمد سالن‌های آرایشگری موثر هستند.

 

همچنین میتوانید : معتبر ترین فروشگاه تجهیزات آرایشگاهی

 

خرید تجهیزات آرایشگاهی یونیک و جذب‌کننده

مراجعین به سالن‌های آرایشگری، به‌ویژه خانم‌ها، ساعت‌های زیادی را در سالن‌های آرایشگری صرف می‌کنند. محیطی جذاب با لوازمی باکیفیت در جلب رضایت مشتری و بازگشت دوباره آن‌ها به سالن تأثیر زیادی دارد. سالن مارکت بهترین تولیدکننده تجهیزات آرایشگاهی، تنوع زیادی را در طرح و رنگ محصولات خود، به کار برده است. بر همین اساس شما می‌توانید چیدمان سالن خود را برحسب سلیقه خود و متفاوت‌ از هر سالن دیگری انتخاب کنید.

چرا خرید از سالن مارکت؟

تعداد زیادی تولیدکننده و فروشگاه تجهیزات سالن‌های آرایشگری در کشور وجود دارد که کیفیت کار همه آن‌ها مشابه نیست. این تولیدکنندگان محصولات خود را نیز با قیمت‌های متفاوتی عرضه می‌کنند. شاید فکر کنید یافتن و انتخاب بهترین گزینه میان این همه مورد سخت باشد.

خوشبختانه با وجود سایت فروش تجهیزات سالن، سردرگمی خریداران تا حد زیادی کاهش یافته است. کافیست به صفحه ارتباط با ما در سایت سالن مارکت بروید و تصاویر ارسالی مشتریان که حاوی اعتماد و تشکر از این مجموعه است را مشاهده بفرمایید. البته باید به تنوع محصولات موجود در سایت نیز به‌عنوان یکی از مزایا و دلایل اهمیت این وب‌سایت اشاره کرد؛ چرا که این فروشگاه با تأمین مجموعه‌ای کامل از تجهیزات ضروری و کم‌تر ضروری، حق انتخاب‌های زیادی را برای کاربران خود فراهم کرده است.

 

جمع‌بندی مقاله

تجهیزات آرایشگاهی شامل تعداد زیادی وسیله است که برای انجام امور مختلف زیبایی در این سالن‌ها به کار برده می‌شود. در صورت راه‌اندازی سالن زیبایی، می‌بایست چند گزینه ضروری از این وسایل را خریداری کنید. البته اگر بودجه زیادی دارید، می‌توانید لوازم کامل‌کننده مانند تابوره، ترولی و … را نیز خریداری کنید.

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا