اردبیل

بهره‌برداری از پروژه‌های راهداری اردبیل با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، ظهر امروز آئین بهره‌برداری از پروژه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با حضور مدیران کل مدیریت بحران، هلال احمر و همچنین روسای پلیس راه و اورژانس استان اردبیل برگزار شد.

کلیم‌الله وثوقی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیل در مراسم افتتاح این پروژه‌ها اظهار کرد: با توجه به اینکه محورهای اردبیل به سرعین و اردبیل به نیر در فصل زمستان و بارش یکی از محورهای مهم در حوزه فعالیت راهداران است، احداث راهدارخانه جزو اولویت‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بود که با تلاش‌های انجام شده در کمتر از ۸ ماه عملیات اجرایی راهدارخانه بزرگراه اردبیل- نیر در محدوده سه راهی سرعین اجرایی و با اعتبار ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

وی به هزینه‌کرد ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار در خصوص اجرای طرح راهداری محوری در جاده‌های استان خبر داد و افزود: ۱۵۰ میلیارد تومان از این اعتبار در حوزه ماشین‌آلات و هم چنین یکصد میلیارد تومان نیز به عملیات نگهداری راهداری استان اختصاص یافته است.

 

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل در ادامه به اجرای ۵۰ کیلومتر روکش‌های حفاظتی آسفالت، ۸۵ هزار مترمربع لکه‌گیری و اجرای عملیات درزگیری به طول ۱۱ کیلومتر در محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و گفت: این عملیات با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان در ۸ ماهه نخست سال‌جاری در استان اردبیل اجرایی شده است.

وثوقی همچنین از بهره‌برداری از سیستم روشنایی ابتدای محور اردبیل- سرچم طی امروز خبر داد و بیان کرد: این پروژه که یکی دیگر از مهم‌ترین پروژه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در راستای افزایش ایمنی ترددکنندگان و هدایت ایمن کاربران جاده‌ای در محور یاد شده است، با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان اجرایی شده و طی امروز به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۷۱ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان اردبیل به سیستم روشنایی مجهز هستند، افزود: ۳۱ کیلومتر پروژه سیستم روشنایی در محورهای مواصلاتی استان نیز در مرحله مناقصه و انتخاب پیمانکار است که ۱۱ کیلومتر از آن در محور اردبیل- سرچم در محدوده کجل، ۱۰ کیلومتر در محور اردبیل- خلخال در محدوده پلیس راه، ۱۰ کیلومتر در مسیر اردبیل به سمت پلیس راه مغان است.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا