فارس

بهره‌برداری از پل کهنکویه فسا/ توسعه راه‌های روستایی در فارس تسریع می‌شود

به گزارش برگزیده های ایران از فسا، نماینده مردم فسا در آیین بهره برداری از پل بزرگ کهنکویه گفت: راهداری فارس طی سنوات گذشته به تنهایی بخش عمده ای از وظایف جهاد سازندگی سابق در محرومیت زدایی و توسعه راه های روستایی را به دوش کشیده است.

فیروزی با اشاره به ضرورت احداث این پل گفت: با توجه به اینکه در سال های گذشته حوادثی به دلیل نبود پل در این محور رخ داده بود و رفت و آمد مردم با سختی مواجه بود، راهداری فارس عملیات اجرایی این پل را به صورت جهادی آغاز و در مدت زمان مناسبی آماده بهره برداری نمود.

نماینده مردم شریف شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرف دو سال گذشته توسط راهداری استان در شهرستان فسا اقدامات اساسی و سازنده بسیاری صورت پذیرفته که جای تقدیر دارد.

مدیرکل راهداری و‌ حمل و‌نقل جاده ای فارس نیز در این آیین گفت: عملیات احداث پل لوله ای کهنکویه به صورت پیمانی-امانی و با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

سیاهپور افزود: این پل با ۳۲ دهانه ۲ متری ، به طول ۱۱۷ متر ، عرض ۸ متر و ارتفاع ۳ متر نقش مهمی در تسهیل رفت و آمد مردم منطقه خصوصا در فصل زمستان و بارش ها دارد.

مدیرکل راهداری و‌ حمل و‌ نقل جاده ای فارس ادامه داد: با توجه به محدودیت های اعتباری، بیش از ۵۰ درصد از عملیات احداث این پل با استفاده از ظرفیت ماشین آلات و نیروی فنی و‌ مهندسی راهداری استان انجام گردید.

گفتنی است، محور کمربندی فسا به کهنکویه دارای تردد بالا و احداث این پل از جمله ضروریات این شهرستان محسوب می گردید.

انتهای پیام/س


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا