مازندران

بهره برداری از ۱۰ طرح تولیدی در شهرکها و نواحی صنعتی مازندران

بهره برداری از ۱۰ طرح تولیدی در شهرکها و نواحی صنعتی مازندران

به گزارش برگزیده های ایران از مازندران، یاسر امینی اظهار داشت: با برنامه ریزی صورت گرفته، برنامه های ویژه و متفاوتی برای میزبانی از چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در دستور کار قرار دارد. به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی، اولین شهرک صنعتی در سال ۱۳۶۹در استان احداث گردید و تاکنون ۴۰شهرک و ناحیه صنعتی در مازندران ایجاد شده است.

امینی با اشاره به عقب ماندگی شهرکها و نواحی صنعتی مازندران نسبت به سطح کشور افزود: با توجه به تمام شرایط، هم اکنون ۱۸۱۴واحد تولیدی بهره‌بردار ۸۶۲۷۲میلیارد ریال در سطح شهرکها و نواحی صنعتی استان سرمایه‌گذاری کردند.

وی تصریح کرد: همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۱۰واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی بشل سوادکوه شمالی، رستمکلا، ساری، نکا، امامزاده عبداله، بندپی شرقی و ناحیه صنعتی گلوگاه آماده بهره‌برداری و افتتاح می باشند.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران با بیان اینکه برای ایجاد و راه‌اندازی این ۱۰واحد جدید در استان، مبلغ ۸۱۲۴میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این تعداد واحد تولیدی، برای ۴۳۸نفر بصورت مستقیم اشتغال ایجاد می شود.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا