خراسان شمالی

به خانواده‌‌های دارای معلول رسیدگی شود

به گزارش برگزیده های ایران از اسفراین، حجت الاسلام سید محمد موسوی، امام جمعه اسفراین در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته که با حضور نمازگزاران و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی درمیعادگاه عاشقان الله مسجد اعظم امام خمینی(ره) شهرستان برگزار شد پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی فروخوردن خشم را از نشانه های تقوا بیان کرد و اظهارکرد: خشم و غضب کلید هر شر و بدی است و فروخوردن خشم اسباب و لوازمی دارد که در سفارش اوصیا و اولیای دین دیده شده است.

وی به روز جهانی معلولان اشاره و خاطر نشان کرد: شمار بسیاری از معلولان اسفراین پشت نوبت مستمری بگیری هستند که می طلبد به خانواده‌های دارای معلول رسیدگی شود و به آن موضوع توجه کنیم.

خطیب جمعه اسفراین به شکوه حضور مردم و استقبالشان از رزمایش مواسات، همدلی و کمک های مومنانه اشاره و تصریح کرد: کماکان باید شاهد تداوم و استمرار مردم در عرصه های خیررسانی باشیم.

حجت الاسلام موسوی با نکوداشت روز دانشجو به ویژگی استکبارستیزی اشاره و خاطر نشان کرد: باید دانشجویان شهدای دانشجو را الگو و اسوه خود قرار دهند.

وی به روز قانون اساسی هم گریزی زد و افزود: قرآن کتاب جامع و کاملی است که در آن هیچ شک و تردیدی وجود ندارد که می توان‌ همه قوانین و چارچوب ها را از آن استنباط کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسفراین به معرفی رژیم بعثی عراق به عنوان آغازگر جنگ تحمیلی اشاره و عنوان کرد: ایران جنگ طلب نخواهد بود و جنگ ما که از آن با نام دفاع مقدس یاد می شود، برای صلح بود.

انتهای‌پیام/د


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا