Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
بومی گزینی دانشگاه‌ها موجب ضایع شدن حق دانش آموزان کردستانی است - خبرگزاری برگزیده های ایران
کردستان

بومی گزینی دانشگاه‌ها موجب ضایع شدن حق دانش آموزان کردستانی است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کردستان با بیان اینکه دانش‌آموزان کردستان در المپیادهای علمی دانش‌آموزی خوش درخشیده اند گفت: بومی گزینی از جمله مسائلی است که حق فرزندان با استعداد استان برای تحصیل در دانشگاه‌های برتر را ضایع می‌کند.
وی افزود: در سفر ریاست محترم جمهور به کردستان حتما این موضوع را مطرح و از ایشان برای اصلاح این رویه درخواست خواهیم کرد.
زارعی‌کوشا به حضور اساتید و نخبگان کردستانی در جای جای کشور اشاره کرد و گفت: کسب رتبه‌های برتر علمی توسط دانش‌آموزان استان نشانه توانمندی و استعداد سرشار فرزندان کردستانی و زحماتی است که در این بخش کشیده شده و ما نیز باید بستر اعتلای بیشتر نخبگان را فراهم کنیم.
استاندار کردستان عنوان کرد: هم در حوزه آموزشی و هم مسائل و مبانی پرورشی توفیقات خوبی حاصل شده اما لازم‌ است افق‌های بلندتر آموزشی و پرورشی را هدف‌گذاری کنیم.
وی به میزان سرانه فضای آموزشی استان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در بعضی زمینه‌ها میزان سرانه استان خوب و در برخی شاخص‌ها و پارامترها از میانگین کشوری پائین‌تر هستیم که جبران این کمبودها به کار و تلاش بیشتر نیاز دارد.
وی همچنین توجه و اهمیت دادن به آموزش معارف قرآنی و اهتمام بیشتر به آموزه‌های دینی در مدارس را بسیار مهم توصیف کرد و افزود: بی گمان اُنس با قرآن می‌تواند فرزندان عزیز جامعه را از هجوم آفت‌های روز مصون نگه دارد.
انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا