Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
بُرد موشک‌های ایران علت تحریم نیست/ آمریکا با اسلام ما مشکل دارد - خبرگزاری برگزیده های ایران
بوشهر

بُرد موشک‌های ایران علت تحریم نیست/ آمریکا با اسلام ما مشکل دارد

به گزارش برگزیده های ایران از شهرستان عسلویه، سردار محمد انگالی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه قدس پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت دومین سالروز شهادت سردار سلیمانی در سالن همایش‌های پتروشیمی زاگرس اظهار داشت: امروز یکی از جنبه‌های عزت و قدرت ایران اسلامی مباحث منطقه‌ای است که در مذاکره غیرمستقیم با آمریکا از طریق اروپا نیز این موضوع از سوی غرب مورد توجه قرار گرفته است.

همرزم شهید سلیمانی بیان داشت: در این مذاکرات علاوه بر بحث‌های موشکی، حقوق بشر و هسته‌ای، یکی از مهم ترین مباحث، موضوع منطقه‌‌ای و قدرت ایران است که در این اقتدار نقش سردار سلیمانی و یارانش مفهوم و مشهود است.

وی بیان داشت: بدون لحاظ ایران هیچ مساله‌ای در منطقه سامان نخواهد گرفت و این اقتدار و قدرت منطقه‌ای ایران است که با دست توانمند سردار سلیمانی شکل گرفت.

سردار انگالی گفت: تا قبل از ورود سردار سلیمانی به لبنان، اسراییل چهار جنگ بزرگ با اعراب داشتند ولی با ورود سردار سلیمانی بود که جنگ‌های آنان علیه لبنان و باریکه غزه دوره به دوره کوتاه‌تر شد تا جایی که در جنگ آخر آنها علیه غزه تنها دو روز  بیشتر طول نکشید.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه قدس گفت: در  جریان برجام نیز وقتی دیدند نتوانسته هر چه در ایران است را از بین ببرند ترامپ به ناچار از برجام خارج شد.

وی اظهار داشت: اگر برد موشک‌های ایران به ۳۰۰ کیلومتر نیز کاهش یابد باز این دشمنی ها ادامه خواهد یافت زیرا در موضوع اصلی استکبار با ایران بحث‌های منطقه‌ای در عراق، لبنان سوریه و فعالیت هسته‌ای نیست بلکه بحث اسلام است.

سردار انگالی ادامه داد: امروز دشمن دو موضوع ایجاد یاس و نامیدی در بین مردم و ابراز ناتوانی و انکار توانمندی‌های ایران اسلامی را با جدیت دنبال می‌کند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا