کردستان

بیانیه گام دوم، پلی به سوی توسعه ایران

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از قروه، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در بیانیه گام دوم انقلاب به جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی توصیه‌های مطلوبی به اقشار مختلف جامعه دارد و هدف از این بیانیه را برداشتن موانع پیش‌روی پیشرفت کشور می‌دانند.

ایشان در این بیانیه از جوانان ایران اسلامی می‌خواهند در راه آبادانی، توسعه، پیشرفت، تولید، تکیه بر توان داخلی و…قدم در راه شکوفایی ایرانی آباد بردارند.

پیام بیانیه گام دوم انقلاب به دشمنان ایران در ۴ دهه عمر پر برکت انقلاب اسلامی، رشد و شکوفایی در عرصه‌های علمی، پزشکی، فرهنگی، سیاسی، تولید، اشتغالزایی با تکیه بر توان داخلی در کشور است به نحوی که جمهوری اسلامی ایران توانست در زمینه‌های مختلف هوافضا، داروسازی، صنایع پزشکی، نظامی و صدها نمونه مشابه به مرز خودکفایی و تولید دست پیدا کند.

ایران در سال‌های اخیر علاوه بر کاهش وابستگی به کشورهای مختلف تواست به قله‌های پیشرفت در زمینه صادرات نیز دست پیدا کند و با ورود به بازارهای جهانی بعنوان کشور قدرتمند شناخته شود. دست‌یابی به چنین ظرفیت‌هایی که در بیانیه گام دوم انقلاب به خوبی به آن اشاره شده است با تکیه بر توان داخلی، دانش نیروهای بومی، سرلوحه قراردان بیانات مقام معظم رهبری و بهره‌گیری از منابع موجود کشور تحقق یافت. چنین شرایطی در کشور این پیام را برای دشمنان نظام به همراه داشت که ایران کشوری مستقل و توانمند است و در سال‌های اخیر توانسته قطع وابستگی را به سایر کشورهای دنیا در زمینه تامین نیازهای خود را فراهم کند.

بیانیه گام دوم انقلاب و خطاب به مسئولان

حال که ایران پس از ۴ دهه توانسته به مرز خودکفایی و تولید برسد زمان آن است که مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی شرایط بهره‌مندی از توان تولید را با بهره‌گیری از دانش نیروهای جوان و انقلابی و تجربه مردان و زنان کارآمد فراهم کنند، چرا که پیاده‌سازی دانش با استفاده از تجربه امکان‌پذیر است و چنین شرایطی در کشور زمانی می‌تواند کارساز باشد که از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده شود.

نکته‌ای که پیام رهبر انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب به آن اشاره کرده‌اند، مصداق حمایت مسوولان از ایده‌های نو برای توسعه و آبادانی کشور است که نیازمند حمایت، سرمایه‌گذاری و بهره‌گیری از توان نیروهای بومی و داخلی کشور است.

جوانان به فکر تولید و خودکفایی باشند

جوانان پس از اتمام تحصیلات به فکر اشتغال در ادارات نباشند بلکه با بهره‌گیری از دانش خود به فکر پیاده‌سازی ایده‌های نوآورانه باشند، مقوله‌ای که در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور ایران توانست خود در رده کشورهای برتر دنیا به اثبات برساند و حالا رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب صراحتا به نوآوری و خلاقیت جوانان انقلابی در توسعه و پیشرفت کشور اشاره کرده است.

بیانیه گام دوم، نقشه‌ راه روشن مبتنی بر امید واقع‌بینانه و خوش‌بینی مومنانه است که مسئولان کشور و جوانان در کنار سایر اقشار جامعه می‌توانند با تکیه بر توان داخلی و منابع موجود قله‌های پیشرفت و توسعه را یکی پس از دیگری سپری کنند.

انتهای پیام۲۳۳۰/۸۶


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا