مازندران

بیانی: نساجی بازی به بازی بهتر می‌شود/ فاصله کم بازی‌ها به بازیکنان فشار وارد می‌کند

به گزارش برگزیده های ایران از ساری، شاهرخ بیانی مربی نساجی مازندران عصر امروز در نشست خبری قبل بازی با پیکان در جمع خبرنگار در خصوص این بازی اظهار کرد: بازی با استقلال بازی خوبی داشتیم و در خصوص داوری فغانی هیچ اعتراضی نکردیم و نمی‌کنیم چون فغانی بهترین داور ایرانی است.

وی ادامه داد: این چند روزه ریکاوری خوبی کردیم و شرایط خوبی داریم. پیکان تیم جوان و دونده و پرتلاش است و امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و از شرایط میزبانی نهایت استفاده را ببریم. 

بیانی افزود: ما بازی به بازی بهتر می‌شویم. اول فصل سخت است که بخواهیم با تیم‌های مدعی بازی کنیم. امتیازهای خوبی گرفتیم و فقط در برابر صنعت نفت به دلیل شرایط زمین نتوانستیم امتیاز بگیریم.

مربی نساجی در ادامه در خصوص کیفیت تیم نساجی در بازی گفت: ما در جدول به‌خاطر خوب بازی کردن امتیاز خوبی نگرفتیم اما بازی به بازی روند ما بهتر و بهتر خواهد شد.

بیانی با بیان اینکه فاصله کم بازی‌ها فشار به بازیکنان می‌آید، بیان کرد: مشکل اصلی زمین بازی‌ها است، این زمین‌ها آسیب‌دیدگی‌ها را بیشتر می‌کند.باید زمین‌ها خوب باشد تا کیفیت بازی‌ها هم بهتر شود.

مجتبی ابراهیمی مدیر رسانه نساجی هم در این نشست ضمن گلایه از سازمان لیگ اظهار کرد: انتظار داریم زمانی که میزبان هستیم تماشاگر بیاید نه اینکه زمانی که میهمان هستیم اعلام کنند که بازی ما با تماشاگر است.

ابراهیمی افزود: انتظار داریم تا فردا این اتفاق بیافتد و مثل بازی قبل که برابر استقلال لحظه آخری به ما اعلام کردند و هواداران ما نتوانستند به بازی با استقلال برسند، این بازی هم به ما اعلام شود تا هواداران ما از شرایط میزبانی این بازی بتوانند در ورزشگاه شهدای ساری حاضر شوند.

به گزارش فارس، نساجی با ۵ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد و پیکان هم با ۱۰ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد.

انتهای پیام / ۸۶۰۵۹/ج


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا