فارس

بیان مشکلات ممسنی مقدمه ای برای توجه و پیگیری مسؤولان؛ سد پارسیان مطالبه عمومی مردم است

به گزارش برگزیده های ایران از ممسنی، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین شاکری فر در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ممسنی که در مسجد جامع امام سجاد(ع) شهر نورآباد برگزار شد، ضمن یادآوری ویژگی ها و خصوصیات پیامبر مهر و رحمت(ص)، همگان را به مزین شدن به اخلاق نبوی و پیوستن به شاه‌راه هدایت فراخواند.

وی رعایت تقوی و اخلاق مداری را یکی از ضرورت‌های مهم جامعه منتظر و رو به رشد اسلامی برشمرد و اظهار داشت: رأفت و رحمت دو ویژگی مهم پیامبر(ص) است که لازم است همه ما در نهایت عدالت محوری و دوری از ظلم و فساد، خود را مقید به رعایت آن نماییم.

وی در ادامه با اشاره به حمله سایبری به پمپ بنزین‌ها، ضمن قدردانی از هوشیاری مردم در این مورد، رصد تهدیدها، پیشگیری و مقابله با تهدیدها را بسیار مهم و ضروری بر شمرد و گفت: مدیریت انقلابی دولت و هوشیاری مردم یک‌بار دیگر توطئه دشمن را خنثی کرد و ما در مقابل بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی با بصیرت و و درک موقعیت همواره سرافراز خواهیم بود.

بازخوانی دستاوردهای سفر استاندار به شهرستان ممسنی بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ممسنی بود که نماینده شهرستان نیز پیش از خود به آن اشاره داشت.

وی افزود: اختصاص اعتبار ویژه به پروژه فرهنگی ورزشی تپه نورالشهدا، بازسازی ساختمان شهرداری نوراباد، تکمیل جاده شیراز نورآباد که به گناوه ختم می شود و تکمیل دو ورزشگاه نیمه کاره شهر نورآباد و سالن سرپوشیده دانشگاه پیام نورو پایگاه اورژانس دشت دیده بان دشمن زیاری از جمله مصوبات سفر استاندار به نورآباد است که امیدواریم با پیگیری مسئولان شهرستانی و دلسوزی استاندار ساده زیست و حزب اللهی فارس هر چه زودتر به نتیجه مطلوب برسد.

خطیب جمعه ممسنی با اشاره به آغاز هفته نوجوان و شهادت شهید حسین فهمیده و فرا رسیدن سالروز ۱۳ آبان، گفت: زمینه سازی برای رشد این قشر آینده ساز علاوه بر مسئولیت همگانی وظیفه ۳ گروه خانواده، حاکمیت و فرهنگیان و مربیان دلسوز را سنگین‌تر می‌کند و هر چه در این زمینه برنامه ریزی‌ها دقیق تر باشد خروجی آن در مسیر خدمت به نظام و انقلاب نیز موثرتر خواهد بود.

تاکید بر لزوم پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری و راه اندازی سد پارسیان و کارخانه قند ممسنی و حل مشکلات معیشتی مردم، از دیگر موضوعاتی بود که در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر نوراباد بیان شد.

انتهای پیام/د


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا