کرمانشاه

بیمارستان حکیم نمونه موفقی از اعتماد متقابل بخش خصوصی و دولتی است

بیمارستان حکیم نمونه موفقی از اعتماد متقابل بخش خصوصی و دولتی است

به گزارش خبرنگار برگزیده کرمانشاه، محسن کوشش‌تبار ظهر امروز دوشنبه (دوم بهمن ماه) در سالن جلسات بیمارستان حکیم کرمانشاه اظهار کرد: بیمارستان حکیم دقیقا در منطقه‌ای از شهر قرار گرفته است که فقط مشمول ثروتمندان نمی‌شود.

وی افزود: این بیمارستان به نوعی با همه زیبایی، نوآوری، تکنولوژی و فناوری که دارد در حال خدمت رسانی به افرادی است که شاید دست بازی در بسیاری از کارها ندارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور تصریح کرد: این بیمارستان دقیقا در منطقه‌ای از شهر کرمانشاه قرار گرفته است که می‌تواند به مردمی که شاید تا کنون محروم بودند و دسترسی به چنین مجموعه‌ای نداشته‌اند را راحت تر کند.

وی عنوان کرد: لذا این موضوع برکت و رزق این بیمارستان و مجموعه این بیمارستان را پر برکت کرده است زیرا یک خدمت اجتماعی را به مردم ارائه می‌دهند.

این مقام مسئول گفت: این بیمارستان یک برند سازی و یک نشان گذاری را برای استان انجام می‌دهد این بیمارستان نمونه موفق اعتماد متقابل بخش خصوصی و متخصصین به حوزه مدیریت استان کرمانشاه است.

کوشش‌تبار ادامه داد: حوزه گردشگری سلامت یکی از حوزه‌های هدف می‌تواند باشد تا استان کرمانشاه از این به بعد با سلامتی گردشگری شناخته شود نه در حوزه استان بلکه در کشور و فراتر از آن قرار گیرد.

وی بیان کرد: بنابراین ما باید در بازاریابی در کشورهای همسایه به صورت جدی ورود پیدا کنیم و با ابتکار عمل استان و استاندار و معاون اقتصاد استانداری یکی از زنجیره‌های ارزش راهبردی شناخته شده است و هدف بر این است که توسعه پیدا کند و حلقه‌های آن تکمیل شود.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا