خوزستان

تارتار: ۳ امتیاز باارزش در آبادان بدست آوردیم/نفت این فصل از سال گذشته بهتر است

به گزارش خبرنگار ورزشی برگزیده های ایران از آبادان، مهدی تارتار پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال ذوب‌آهن مقابل نفت آبادان در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: ابتدا باید بابت روز گذشته از همه عذرخواهی کنم که به دلیل تاخیر پرواز نتوانستم در نشست خبری حضور پیدا کنم. قبل از صحبت درمورد بازی می‌خواهم چند نکته را مطرح کنم؛ یکی اینکه سالروز تاسیس باشگاه با ریشه صنعت نفت را تبریک می‌گویم. با مردم محروم و زلزله زده شهرستان اندیکا در خوزستان ابراز همدردی می‌کنم. 

وی ادامه داد: می‌دانم که مسئولان در تلاش هستند، اما انتظار دارم که تلاش مضاعف داشته باشند. شرایط آب و هوایی آن منطقه خیلی سخت است و مردم از نظر شرایط زندگی وضعیت خوبی ندارند. من در مسجد سلیمان مربیگری کرده‌ام و می‌دانم که چه مردم محرومی در آن مناطق زندگی می‌کنند. امیدوارم که رسیدگی‌ها بیشتر شود. برای علیرضا منصوریان هم آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم هرچه زودتر به شرایط خوب گذشته‌اش بازگردد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: در نیمه اول کاملاً بازی را تحت کنترل داشتیم و موقعیت های خوبی هم ایجاد کردیم که نتوانستیم به گل برسیم. در نیمه دوم با توجه به اینکه میهمان بودیم ناخودآگاه کمی عقب رفتیم، اما منسجم دفاع کردیم و فرصتی به تیم خوب و با کیفیت صنعت نفت ندادیم.  

تارتار افزود: مزد انسجام، تلاش و زحماتی که در پیش فصل کشیده بودیم را گرفتیم. ۳ امتیاز با ارزش را در آبادان کسب کردیم.

وی درخصوص تفاوت نفت آبادان در فصل گذشته و فصل کنونی، تصریح کرد: فکر می‌کنم نفت این فصل با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم در سال گذشته؛ بهتر بود. سال گذشته تیمی جوان و بانگیزه بود، اما تیم کنونی برای شروع فصل بهتر از سال قبل بود. سال گذشته با اضافه شدن نفرات جدید شرایط تیم بهتر شد و به صدر جدول رسید. برای نفت آرزوی موفقیت می‌کنم و به نظرم جای هواداران واقعاً خالی بود. 

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن عنوان کرد: امیدوارم هرچه زودتر این ویروس منحوس ریشه‌کن شود. بحث واکسن جدی‌تر شود تا هواداران بتوانند به ورزشگاه‌‌ها بیایند، چون این روزها شور و شوقی در ورزشگاه‌ها نیست. از شاگردانم هم تشکر می‌کنم که خیلی خوب کار کردند و فکر می‌کنم مستحق این پیروزی بودیم.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا