خوزستان

تاریخچه تقابل منصوریان و استقلال

به گزارش برگزیده های ایران از آبادان، تقابل مربیان با تیم‌هایی که پیش از این در آن به بازی یا مربیگری پرداخته‌اند، همواره در فوتبال دنیا دیدنی بوده و این قبیل جالب‌انگیزهای ورزشی، در فوتبال ایران هم وجود دارد.

مربیانی که هر جا و در هر لباسی باشند، همواره عرق خود را به خانه خویش نشان داده و علاقه خود را نسبت به تیم سابق خود پنهان نکرده‌اند.

همین شاخص در خصوص علیرضا منصوریان هم صدق می‌کند، مربی که عضر دوشنبه و در هوای پاییزی جنوب باید از استقلال پذیرایی کند، آن هم در شرایطی که او و همبازی سابقش در قامت سرمربی استقلال، به سه امتیاز این دیدار احتیاج مبرم دارند، یکی برای ماندن در کورس صدرنشینی و دیگری برای خروج از جمع فانوس به‌دستان جدول لیگ برتر!

منصوریان پیش از این در ۵ بازی به‌عنوان سرمربی با تیم استقلال بازی کرده که در این ۵ بازی برتری با او بوده است. در همه تقابل‌های قبلی منصوریان و استقلال، وی سرمربی تیم منحل شده نفت تهران بوده است.

به طور کلی می‌توان گفت علیرضا منصوریان تاکنون ۷ بار به‌عنوان سرمربی با استقلال دیدار کرده که ۳ پیروزی سهم او بوده و دو تساوی و دو شکست نیز نتایج به دست آمده در این بازی‌ها بوده است. 

۵ بازی از ۶ بازی گذشته در چارچوب لیگ برتر و یک بازی هم در چار چوب جام حذفی بوده است. 

در ۶ تقابل قبلی تیم‌های منصوریان با استقلال، امیر قلعه نویی ۲ بار و پرویز مظلومی ۳ بار  و فرهاد مجیدی یک بار سرمربی استقلال بوده‌اند. منصوریان در تقابل‌های قبلی‌اش با استقلال ۲ بار تیم‌های امیر قلعه‌نویی و یک‌بار تیم پرویز مظلومی را شکست داده است. مساوی و شکست او نیز برابر استقلال‌هایی بوده که هدایت آن بر عهده مظلومی و مجیدی بوده است.

منصوریان در ذوب‌آهن نیز یک بار برابر استقلال قرار گرفت که آن دیدار معوقه در روز پنجم اسفندماه ۹۷، آبی‌پوشان پایتخت موفق شدند شاگردان منصوریان را با سه گل بدرقه کنند و یک پنالتی هم مقابل این تیم از دست بدهند.

حالا علیرضا منصوریان و فرهاد مجیدی، در حالی عصر دوشنبه به مصاف هم خواهند رفت که تقابل قبلی دو مربی در اراک به تساوی انجامیده بود.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا