سیستان و بلوچستان

تامین آب و ایجاد اشتغال دو نیاز جدی در سیستان‌وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زاهدان، آیت‌الله ‌مصطفی محامی در دیدار مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) ضمن تشکر از تلاش ها و خدمات صورت گرفته توسط این مجموعه در سیستان‌وبلوچستان گفت:  ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در ارائه خدمات به مردم نمره قابل قبولی کسب کرده اما باید ببینیم ارائه این خدمات تا چه حد متناسب با نیازهاست.

 نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان افزود: نمره قبولی نباید ما را از واقعیت جامعه غافل کند زیرا مشکلات، زیاد و درصد کمی از افراد نیازمند، تحت پوشش خدمات قرار گرفته اند هر چند که همین خدمات ارائه شده هم پاسخگوی همه نیازهای افراد تحت پوشش نیست.

آیت‌الله محامی بیان کرد: توزیع بسته های معیشتی تسکین دهنده است و باید با سرمایه گذاری به دنبال اشتغال آفرینی و به مرور رفع نیازمندی‌ها باشید.

وی ادامه داد: تکثیر گروه‌های جهادی و گسترش فعالیت‌ها برای افزایش تعداد افراد تحت پوشش، گامی مهم و اثر گذار در فعالیت های ما خواهد بود و باید تمام تلاش خود را در راستای افزایش امکانات، منابع و نیز نیروی انسانی لازم به کار گیریم.

نماینده مقام معظم رهبری در سیستان‌وبلوچستان اظهار داشت: تامین آب و ایجاد اشتغال دو نیاز جدی در سیستان‌وبلوچستان است که باید با طرح های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در جهت رفع آنها تلاش کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان خاطرنشان کرد: آمار بالای خدمات ارائه شده گمراه کننده است و نباید به آمار و ارقام دلخوش باشیم زیرا نیاز مردم با توجه به افزایش هزینه ها بسیار فراتر است.

همچنین سعید سلیمانی مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) نیز به ارائه گزارشی از اقدامات این مجموعه پرداخت و گفت: رسالت اصلی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) خدمت رسانی به مردم آن هم با مشارکت اجتماعی و همراهی جریان جوان انقلابی است.

انتهای پیام/۳۱۳۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا