چهارمحال و بختیاری

تامین زمین برای دامداران غرب شهرکرد پس از ۲۵ سال

تامین زمین برای دامداران غرب شهرکرد پس از ۲۵ سال

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان چهارمحال وبختیاری، مصطفی حیدری در یکصد و هفتاد و چهارمین جلسه‌ علنی شورای اسلامی شهرکرد که با حضور رئیس سازمان جهادکشاورزی، معاون بهبود تولیدات دامی جهادکشاورزی، مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری، مدیر شرکت آب منطقه‌ای شهرستان شهرکرد و مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان شهرکرد برگزار شد، گفت: از ۲۵ سال گذشته تا کنون زمین مورد نیاز برای احداث مجتمع دامداران غرب شهرکرد به‌عنوان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دامداران این ناحیه مطرح است.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد افزود: در این راستا اعضای شورای اسلامی شهرکرد تلاش‌های شبانه‌روزی و پیگیری‌های مستمری از مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط در چهارمحال و بختیاری انجام دادند تا بتوانند این مشکل را در سریع‌ترین زمان ممکن رفع کنند.

زیرساخت‌ها و محوطه‌سازی مجتمع دامپروری شاه‌منظر نامناسب است

حیدری تصریح کرد: هم‌اکنون زیرساخت‌های مجتمع دامپروری شاه‌منظر و محوطه‌سازی آن نامناسب است که انتظار است رفع این مشکلات در اولویت کاری جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری قرار گیرد.

وی یادآور شد: اعضای شورای اسلامی شهرکرد به‌منظور ارتقای رفع مشکلات عمومی شهروندان و افزایش رضایتمندی در شهرکرد، شناسایی مشکلات و مطالبه‌گری از مسوولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط در چهارمحال و بختیاری را جزو مهم‌ترین برنامه‌ها و اولویت‌های کاری خود قرار داده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد اظهار داشت: اُمید است با تعامل، همکاری و وحدت بین مسوولان دستگاه‌های اجرایی، فعالان مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی و همچنین شهروندان بتوانیم نسبت به تسریع در روند شناسایی و رفع مشکلات موجود و تلاش برای ارتقای کیفی و کمی شاخص‌های توسعه شهری اقدام کرد.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا