فارس

تاکید بر اتصال راه آهن شیراز به بوشهر

به گزارش برگزیده های ایران از شیراز، آیت‌الله لطف‌الله دژکام ظهر امروز در مراسم نامگذاری ایستگاه راه آهن شیراز به نام آیت‌الله حائری خواستار تلاش مضاعف استاندار برای اتصال خط راه آهن شیراز به بوشهر شد و اظهار داشت: ما از قدیم با بوشهر منافع مشترک داشتیم و تحقق این مهم، هم توسعه بوشهر و هم فارس را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه زمان زیادی گذشت تا خطوط ریلی فارس به راه‌آهن کشور متصل شد، گفت: مرحوم آیت‌الله حائری در تحقق این آرزو بسیار زحمت کشیدند و تلاش وی را خداوند متعال خواسته که در خاطره‌ها بماند.

امام جمعه شیراز همچنین ابراز امیدواری کرد: اتصال راه‌آهن شیراز به بوشهر، با تلاش‌های مجموعه مدیریت ارشد شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه گاهی جوسازی‌ها در فضای فرهنگی کشور موجب شده تا فضای مجازی جای واقعیات را بگیرند، گفت: باید نخبگان و فعالان فرهنگی تلاش کنند تا واقعیات و نه چیزی اضافه، منعکس شوند.

آیت‌الله دژکام همچنین با بیان اینکه مرحوم آیت‌الله حائری نزدیک به ٣ سال زحمت کشیدند و مجاهدت خاموشی داشتند، گفت: ما کار سیاسی و اجتماعی می‌کنیم و نمی‌شود که مردم از خدمات کسی ناآگاه باشند و بگویند چرا تشکر نمی‌کنند؟

نماینده‌ ولی‌فقیه در فارس تصریح کرد: برگزاری چنین مراسم هایی نشان از قدردانی از خدمات بزرگانی همچون مرحوم آیت‌الله حائری است و بر ایشان درود می‌فرستیم.

انتهای پیام/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا