چهارمحال و بختیاری

تاکید رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری بر مقابله قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی

تاکید رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری بر مقابله قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی

به گزارش خبرگزاری برگزیده استان چهارمحال وبختیاری ، محمد رزم اظهار داشت: باتوجه به نزدیکی به ایام انتخابات لازم است تمامی دستگاههای نظارتی و امنیتی اقدامات لازم را برای ایجاد آرامش و نظم اجتماعی در استان اتخاذ و به منظور برگزاری پرشکوه انتخابات با هرگونه اقدام تنش زا مقابله کنند.

وی افزود: قطعاً تحقق این مهم نیازمند تعامل و هماهنگی میان بخشی است و لذا دستگاه قضایی استان از همفکری و همراهی همه دستگاهها و نهادهای خدمتگزار استقبال می کند.

قانون و امنیت جامعه خط قرمز دستگاه قضا محسوب می شود

رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه دو مقوله قانون و امنیت جامعه خط قرمز دستگاه قضا محسوب می شود اظهار داشت: دادگستری استان در راستای فرامین مقام معظم رهبری و تأکیدات ریاست محترم قوه قضائیه با سرعت و دقت لازم به جرائم امنیتی رسیدگی و اجازه نخواهد معاندین و ایادی استکبار آرامش مردم را دست مایه اهداف شوم خود قرار دهند.

تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به جرائم امنیتی دراستان

رزم خاطرنشان کرد: در دادگستری استان شعب ویژه ای برای رسیدگی به اینگونه جرائم در سطوح دادسرا، دادگاه کیفری و انقلاب و دادگاههای تجدید نظر تشکیل شده است.

مطالبه جامعه و افکار عمومی برخورد قاطع با افرادی است که آرامش مردم را به هم می زنند

مقام ارشد دستگاه قضایی استان رصد فضای مجازی، کنترل شبکه های اجتماعی و مقابله با ترویج شایعات را از جمله اقدامات مهم دستگاههای امنیتی استان برشمرد و تأکید کرد:مسئولان قضایی، اطلاعاتی و امنیتی استان می بایست از تمام ظرفیتهای قانونی خود برای جلوگیری از تعرض معاندین به جان و مال مردم استفاده کنند چراکه مطالبه جامعه و افکار عمومی برخورد قاطع با افرادی است که آرامش مردم را به هم می زنند و سعی در جریان سازی و التهاب آفرینی در جامعه دارند.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا