زنجان

تاکید فرماندار ابهر بر جذب سرمایه گذار/ منتظر بودن استعلامات توجیهی ندارد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران در زنجان، احمد ذوالقدر در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر صائین قلعه اظهار داشت: اتحاد و همدلی مسئولان شهر صائین قلعه زبان زد است و با این رویکرد قدم‌های بزرگی را خواهیم برداشت.

فرماندار ابهر، صائین قلعه را پیشانی مذهبی و فرهنگی شهرستان خواند و افزود: شهر صائین قلعه با وجود امام زادگان واجب التعظیم علی الخصوص امامزاده یعقوب (ع) و قطب مذهبی استان پیشانی مذهبی و فرهنگی شهرستان ابهر محسوب می‌شود.
وی در ادامه اضافه کرد: مهمترین وظیفه ما استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های همه نقاط و شهرها است.
فرماندار ابهر با تاکید بر جذب سرمایه گذاری در شهر صائین قلعه گفت: بحث جذب سرمایه گذاری باید جدی گرفته شود و می‌توان برنامه‌های مختلفی در راستای جذب سرمایه گذار در حوزه‌های گردشگری  و صنعتی بکار گرفت.
ذوالقدر با تاکید بر تسریع در روند سرمایه گذاری در شهر صائین قلعه، اذعان داشت: استعلامات ادارات باید به موقع پاسخ داده شود و منتظر ماندن استعلامات توجیهی ندارد.
حجت الاسلام نوری امام جمعه شهر صائین قلعه در دیدار با ذوالقدر فرماندار جدید شهرستان ابهر ضمن تبریک انتصاب وی با بیان اینکه فرماندار متعلق به کل شهرستان است، تصریح کرد: شهر صائین قلعه و دیگر شهرهای شهرستان ابهر بازوهای قدرتمند مرکز شهرستان هستند.
امام جمعه صائین قلعه با اشاره به اینکه توزیع عادلانه امکانات و غیره خواسته و مطالبه مردم صائین قلعه است، تاکید کرد: باید از ظرفیت‌های موجود شهرها به ویژه صائین قلعه استفاده شود.
حجت الاسلام نوری با بیان اینکه تمام موانع شهرک صنعتی مرتفع شده است، تاکید کرد: اگر شهرک صنعتی رسما شروع به کار نماید بسیاری از مشکلات به ویژه شغل‌های جدید سبک و سنگین شروع به کار می‌کنند.
امام جمعه صائین قلعه در ادامه گفت: این شهر ظرفیت‌های فراوانی به خصوص در پرورش مرغ دارد که اگر حمایت شود می‌تواند نیاز چند استان را تامین نماید.
سید رضا کاظمی رئیس شورای اسلامی شهر صائین قلعه در این دیدار تصریح کرد: با تمام توان در خدمت مدیریت شهری و مجموعه فرمانداری هستیم.
در ادامه این جلسه رئیس شورای اسلامی شهر صائین قلعه خواستار نشست ویژه برای رفع مشکلات و پیگیری شهرک صنعتی شد و افزود: مشکلات عدیده‌ای مانند عدم اجرای تقاطع غیر همسطح راه آهن و اصلاح هندسی و تعریض جاده ترانزیت از جمله مشکلات در این راستا هستند که با حمایت و همدلی و تخصیص اعتبارات لازم قابل حل است.
 شهردار صائین قلعه نیز در این دیدار با اشاره به همدلی و همکاری شورای شهر تصریح کرد: مجموعه کارگاهی شهرداری با تغییر رویه و جابجایی ماشین آلات بیش از ۳۰ درصد راندمان تولید افزایش یافته است.
علیرضا کاظمی با اشاره به اهمیت اجرای ممیزی املاک در شهرداری، تاکید کرد: برای درآمد پایدار شهرداری بحث ممیزی املاک در دستور کار قرار دارد که پیش نویس آن نیز تهیه شده است.
وی عمده مشکلات شهرداری را نبود اتوماسیون و نرم افزارهای شهری دانست و افزود: با راه اندازی و تقویت اتوماسیون و نرم افزارها بسیاری از مشکلات شهری و درآمدها حل خواهد شد.
شهردار صائین قلعه با بیان اینکه طرح جامع شهری دارای مشکلات فراوان است،گفت: طرح جامع شهری صائین قلعه در سال ۹۱ انجام شده است که نیاز به بازنگری دارد و با اصلاح آن مشکلات عدیده شهروندان در تغییر کاربری اراضی و … حل خواهد شد.
وی با اشاره به تعاملات دستگاه‌های اجرایی، افزود: تعاملات با دستگاه‌های اجرایی روبه جلو بوده و بیشتر بدهی به دستگاه‌ها تعیین تکلیف شده است.
شهردار صائین قلعه تاکید کرد: اعتبار قیر برای سال آینده یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون بوده که با پیگیری‌های انجام شده این اعتبار به ۲ میلیارد و ۷۰۰ تغییر کرده است.
کاظمی با اشاره به اینکه بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری حدود ۲۰۰ میلیارد ریال بوده است، افزود: بودجه سال ۱۴۰۱ حدود ۳۵۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است که در حال بررسی با کارشناسان شهرداری بوده و شهرداری آماده جذب سرمایه گذار است.

انتهای پیام/۲۳۰۸


 2022-01-05 10:05:46

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا