کردستان

تبدیل بیش از ۵۳۰۰ انشعاب غیرمجاز آب در کردستان طی سالجاری به مجاز

تبدیل بیش از ۵۳۰۰ انشعاب غیرمجاز آب در کردستان طی سالجاری به مجاز

به گزارش خبرگزاری برگزیده از سنندج، محمد فرهاد مدیرعامل شرکت آبفا کردستان با بیان این مطلب اظهار کرد: این اقدام در راستای جلوگیری از هدررفت آب و تضییع حقوق شرکت و همچنین رعایت عدالت درحقوق شهروندان و با برنامه ریزی و اطلاع رسانی های گسترده توسط شرکت آبفا استان محقق شده است.

وی افزود: بیشترین تبدیل انشعابات غیرمجاز به مجاز مربوط به شهرستان سنندج با ۲ هزار و ۳۱۳ فقره بوده است و پس از آن شهرستان های بانه و مریوان به ترتیب با یک هزار و ۳۵۴ فقره و یک هزار و ۲۴۲ فقره تبدیل انشعاب غیرمجاز به مجاز بیشترین آمار را در این حوزه داشته اند.

وی در ادامه با بیان اینکه عمده انشعاب های غیرمجاز در نواحی منفصل شهری وجود دارد، تصریح کرد:در صورتیکه شهروندان اقدام به تبدیل انشعاب غیرمجاز به مجاز کنند، می توان درآمد ناشی از آن را برای ایجاد زیرساخت در نواحی منفصل شهری به کار برد که خدمت بزرگی به مردم این مناطق است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان با اشاره به وجود بیش از ۵۷۳ هزار مشترک در استان خاطرنشان کرد: از این تعداد ۴۳۹ هزار انشعاب در شهرها و ۱۳۵ هزار انشعاب در روستاها وجود دارد.

فرهاد افزود: استان کردستان ۱.۸ میلیون نفر جمعیت دارد که از این تعداد ۱.۳ میلیون نفر در شهرها و ۵۰۰ هزار نفر در روستاها زندگی می کنند و در حال حاضر ۹۹.۹ درصد جمعیت شهری و ۸۰ درصد جمعیت روستایی زیر پوشش خدمات شرکت آبفا در حوزه آب شرب بهداشتی و سالم به صورت پایدار قرار دارند.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا