زنجان

تجربه کاری و اقتدار اولویت انتخاب شهردار است/اجماع نکنیم، سراغ خارج از لیست می‌رویم

انسیه ابوبصیر، عضو شورای اسلامی شهر زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در زنجان اظهار کرد: پس از جلسه رسمی و علنی شورای شهر جلسه‌ای تشکیل نشده است که درباره مصداق‌ها شهردار تصمیم بگیریم.
عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه بین دوستان تصمیم بر این شده است که اگر در لیست موجود به اجماع نرسیدیم سراغ گزینه‌های خارج از لیست برویم، گفت: احتمال اینکه شهردار از بین لیست انتخاب شود، کم است.
وی با بیان اینکه تأکید ما بر این است که تعداد گزینه‌ها محدود باشد که بهتر تصمیم‌گیری کنیم، افزود: امروز جلسه‌ای در این رابطه تشکیل خواهد شد تا تصمیمات درباره گزینه‌ها گرفته شود.
ابوبصیر با اشاره به اینکه امیدواریم تا آخر هفته بحث انتخاب شهردار نهایی شود، اضافه کرد: در انتخابات بحث شرایط عمومی و اختصاصی شهردار را لحاظ خواهیم کرد.
عضو شورای شهر زنجان گفت: به عقیده من باید مدیرانی انتخاب شوند که به لحاظ سوابق مدیریتی و همچنین تجربه کاری مطرح باشند تا علاوه بر اینکه توان اداره شهر را داشته باشند، مورد تایید و وثوق ۹ نفر اعضا نیز باشد.
وی با اشاره به اینکه تجربه کاری، تعهد، پاک دستی و اقتدار اولویت شورا در انتخاب شهردار است، افزود: از طرفی به دنبال اجماع هستیم چون اگر ۹ عضو شورا به شهردار منتخب رای ندهند کار بر آن شخص بسیار سخت خواهد شد.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵


 2021-12-15 02:05:35

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا