سیستان و بلوچستان

تجلیل از کارگران نمونه بسیجی در زاهدان

یبه گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زاهدان، در دومین روز از گرامیداشت هفته بسیج از تعداد ۲۶ نفر کارگر بسیجی نمونه سیستان و بلوچستان در زاهدان تجلیل شد.

مدیر سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در همایش تجلیل از کارگران نمونه بسیجی که در بیمارستان تامین اجتماعی زاهدان برگزار شد گفت: در دومین روز از گرامیداشت هفته بسیج با شعار “بسیج وحدت آفرین و تمدن‌ساز” این برنامه اجرایی شد، همانگونه که بسیجیان در چهار دهه گذشته در عرصه های مختلف به ویژه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در دفاع مقدس نقش آفرینی های زیادی داشته‌اند و در دهه های جدید با توجه به تحریم های اقتصادی در جبهه اقتصادی نیز نقش بسزایی ایفا کرده‌اند.

سرهنگ پاسدار محمد قورزایی افزود: کارگران در زمینه فعالیت‌های تولیدی کشور با توجه به محدودیت‌هایی که در ایام کرونا بوده در دو سال گذشته، خوبی رسالت خود را انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در دو سال گذشته که شرایط کرونایی در استان حاکم شده بود  نتوانستیم از کارگران تجلیل داشته باشیم هفته بسیج و امروز را بهترین فرصت برای تکریم و قدردانی از کارگران دانستیم که این همایش تجلیل از کارگران بسیجی نمونه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

وی بیان کرد: همچنین بسیج کارگری سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در روزهای آینده به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برنامه های متنوعی را اجرایی خواهد کرد که مهمترین و محوری ترین برنامه این سازمان بر پایه شیفت های ایثار است.

انتهای پیام/۳۱۳۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا