زنجان

تجمع بزرگداشت ۱۳ آبان در زنجان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در زنجان اظهار کرد: ۱۳ آبان‌ماه نماد استکبارستیزی، بصیرت و هوشیاری در خنثی کردن فتنه‌های دشمنان ملت ایران است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان بر ضرورت یادآوری یوم‌الله‌ها برای نسل جوان تاکید کرد و گفت: این روز سه واقعه تاریخی در شکل‌گیری انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) تاثیر ویژه داشت که همین امر باید تبیین شود.

وی تصریح کرد: این سه واقعه تاریخی مهم و ارزشمند در موضوع و هویت «استکبار ستیزی» مشترک هستند و در شکل‌گیری و تداوم نهضت انقلاب اسلامی ایران، نقش آفرین بوده است.

ناصر با بیان اینکه در دو سال گذشته بخش اعظمی از برنامه‌های گرامیداشت ۱۳ آبان به دلیل شیوع بیماری کرونا همواره تعطیل شده است، عنوان کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان در دو سال گذشته برگزار نشده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در ادامه با اشاره به هماهنگی صورت گرفته در ارتباط با برنامه‌های مراسم ۱۳ آبان گفت: در شهرهای دارای رنگ‌بندی سفید و آبی به صورت راهپیمایی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در صورت وضعیت آبی راهپیمایی برگزار می‌شود، تصریح کرد: در صورت باقی ماندن شرایط در پیاده راه، مصلی خاتم‌الانبیا و یا حسینیه اعظم زنجان یک مراسم تجمعی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حداقل‌ترین زمان و با کمترین جمعیت برگزار می‌شود.

ناصر با اشاره به استفاده از ظرفیت فضای مجازی در برگزاری مراسم ۱۳ آبان بیان کرد: همچنین از ظرفیت شبکه شاد نیز برای دانش‌آموزان استفاده خواهد شد تا امسال هم مراسم باشکوهی برای این روز بزرگ داشته باشیم.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵


 2021-10-29 18:05:31

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا