Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
تخریب ویلای غیرمجاز در ساری + عکس - خبرگزاری برگزیده های ایران
مازندران

تخریب ویلای غیرمجاز در ساری + عکس

رضا پورفلاح در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در شهرستان ساری، اظهار کرد: حکم قلع و قمع در روستای سنگتراشان ساری اجرا شد.

وی با اشاره به ادامه ساخت‌وساز باوجود اخطارهای متعدد که منجر به صدور حکم قطعی قلع و قمع شد، افزود: براساس حکم ماده ۳ قانون حفظ کاربری به مساحت ۱۲۲ مترمربع زیربنا و ۴۰۰ متر مربع مساحت در سنگتراشان ساری اجرا شد.

مدیر جهاد کشاورزی مرکز مازندران تصریح کرد: مجموعه مدیریت جهاد کشاورزی با حمایت دستگاه قضایی به‌ویژه دادستان مرکز استان و دبیر شورای حفظ حقوق بیت‌المال و همکاری دستگاه انتظامی و امنیتی در اجرای صیانت و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی اجرای  قانون را در دستور کار قرار داده است.

این مسوول در پایان گفت: درخواست ما از عموم شهروندان این است درصورت مشاهده هرگونه ساخت و سازهای غیرمجاز و تفکیک زمین موضوع را با شماره تلفن ۱۳۱ یگان حفاظت امور اراضی استان و مراکز جهاد کشاورزی در دهستان‌ها  اطلاع رسانی کرده و مطمئن باشند که در سریع‌ترین زمان ممکن پیگیری‌های لازم در این زمینه صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/غ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا